Serwis i remonty

Działalność serwisowa może polegać na ewidencji i realizacji zleceń serwisowych świadczonych dla zewnętrznych podmiotów (np. serwis wyrobów własnych sprzedanych klientom w ramach obsługi posprzedażowej) jak również w obrębie przedsiębiorstwa (np. utrzymanie ruchu).

W jednym i drugim przypadku system Comarch ERP XL udostępnia narzędzia realizacji procesów typowych dla obszaru serwisowego.

Ewidencja serwisowanych urządzeń

  • Określanie dowolnych parametrów opisujących urządzenia i maszyny własne oraz obce,
  • Szybka identyfikacja właściciela oraz osoby odpowiedzialnej za urządzenie.

Planowanie zleceń serwisowych

  • Rejestracja zlecenia (określenie zestawu usług, które powinny być wykonane w ramach zlecenia oraz przypisanie kontrahenta i serwisowanego urządzenia)
  • Przypisanie niezbędnych składników oraz robocizny, zgodnie z ich dostępnością,
  • Analiza kosztu oraz kalkulacja marży,
  • Wsparcie w tworzeniu planów przeglądów technicznych.

Monitoring zleceń i serwisowanych urządzeń

  • Dostęp do historii każdego zlecenia serwisowego,
  • Pełna historyczność czynności realizowanych w związku z każdym urządzeniem.

Realizacja zleceń serwisowych

  • Automatyzacja wydawania towarów niezbędnych do realizacji zlecenia,
  • Generowanie dokumentu pozwalającego na rozliczenie z kontrahentem,
  • Możliwość śledzenia stanu realizacji zleceń serwisowych przez kontrahentów z poziomu aplikacji Comarch ERP Pulpit Kontrahenta.

Współpraca z Comarch Mobile Serwis

Comarch ERP XL zapewnia pełną integrację z aplikacją Comarch Mobile Serwis przeznaczoną dla pracowników działów serwisowych, którzy realizują przeglądy i naprawy własnych urządzeń jak również urządzeń sprzedanych Klientom. 

Z poziomu Comarch ERP XL użytkownik ma możliwość:

  • Planowania zleceń serwisowych do obsługi w Comarch Mobile Serwis.
  • Przeglądania stanu realizacji zleceń realizowanych w Comarch Mobile Serwis.
  • Realizowania zlecenia zaplanowanego w Comarch Mobile Serwis.
  • Planowania i podglądu wykonania wieloetapowych, rozbudowanych wizyt serwisowych realizowanych po stronie Comarch Mobile Serwis. 

Planowanie, zatwierdzanie i podgląd wykonania wizyt serwisowych możliwe jest również za pomocą aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie, dedykowanej m.in. do kierowania zespołem serwisantów. 

Zobacz więcej informacji na temat Comarch Mobile Serwis >>

Sprzedaż internetowa

Pełna i prosta integracja systemu Comarch ERP XL z oprogramowaniem sklepu internetowego Comarch e-Sklep oraz z portalami aukcyjnymi

Dowiedz się więcej

Sprzedaż internetowa w Comarch Optima

Testuj Comarch ERP XL

Zobacz Demo

Pobierz aktualny cennik

Pobierz cennik

Comarch ERP XL jest dostępny również w wersji chmurowej (online).

Zawsze aktualny i zgodny z przepisami. Wystarczy urządzenie z dostępem do internetu.

Więcej o Comarch ERP XL w Chmurze

Gdzie kupić

Partnerzy i Chmura Comarch

System Comarch ERP XL dystrybuowany jest dwoma kanałami sprzedaży:

Comarch Cloud Portal
Partnerzy Comarch

Dzięki Liście Partnerów Comarch znajdziesz sprawdzoną firmę z Twojej okolicy wdrażającą nasze rozwiązania.

Nasi klienci

Z programu Comarch ERP XL korzysta już ponad 5500 firm, z różnych branż i sektorów rynku.

Przeczytaj referencje

Przeczytaj case study

Obejrzyj filmy o tym jak Comarch ERP XL usprawnia pracę naszych Klientów: Wideoreferencje i wdrożenia.

Informacje handlowe

Sprawdź dlaczego Comarch ERP XL jest dobrą inwestycją:

Gwarancja zwrotu z inwestycji w ERP

Pobierz cennik

Zobacz jak uzyskać wsparcie w finansowaniu zakupu oprogramowania: Finansowanie zakupu.

Poznaj aktualne Promocje.

Kontakt

Chcesz wiedzieć więcej? Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.

Zadaj pytanie

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.

Przejdź do formularza