Aplikacja mobilna Comarch FSM

Dzisiejsze operacje w terenie wymagają elastycznych, zaawansowanych rozwiązań mobilnych osadzonych w czasie rzeczywistym. Wieloletnie doświadczenie nauczyło nas, że dobrze zaprojektowana matryca kontroli zarządzania przepływem pracy jest kluczem do sukcesu. Procesy biznesowe są podatne na wpływ nieoczekiwanych zmian, w związku z czym wymagają błyskawicznych i optymalnych decyzji. Właśnie dlatego potrzebne jest narzędzie umożliwiające rozwiązywanie problemów w inteligentny sposób.

Z aplikacji Comarch Field Service Management korzystają technicy świadczący usługi w terenie, pracownicy służby zdrowia, inspektorzy ubezpieczeniowi i inni specjaliści, których praca wymaga ciągłego pozostawania w ruchu. Nasze oprogramowanie ułatwia pracownikom terenowym nie tylko organizację tysięcy codziennych zadań, ale także zarządzanie czasem. Przedstawia plan na każdy dzień w sposób przejrzysty i uporządkowany. 

Głównym celem aplikacji mobilnej Comarch FSM jest zwiększenie elastyczności. Pracownicy otrzymują powiadomienia w czasie rzeczywistym i mogą korzystać z aplikacji, aby rozwiązywać problemy w miarę ich pojawiania się lub odpowiednio reagować w nagłych przypadkach. Mają też możliwość wymiany wiadomości ze współpracownikami terenowymi, błyskawicznego kontaktu z administratorami i dyspozytorami czy analizy historii instalacji dla danego obiektu.

Aplikacja mobilna Comarch FSM

Aplikacja mobilna Comarch FSM

ułatwia pracownikom realizację ich codziennych zadań i pomaga im pokonywać bieżące problemy poprzez sugerowanie odpowiednich działań.

Mechanizm automatycznego dyspozytora w połączeniu z elastycznością oferowaną przez aplikację mobilną mogą znacząco wpłynąć na efektywność i automatyzację Twojej firmy.

Wykorzystanie aplikacji Comarch FSM w codziennych zadaniach pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu i ograniczyć niepotrzebne wydatki. Optymalne planowanie trasy, alerty w czasie rzeczywistym w przypadku zmian w zleceniach, inteligentna komunikacja i dokumentacja z załącznikami tworzonymi na miejscu. Ta intuicyjna i funkcjonalna aplikacja rewolucjonizuje codzienną pracę.

Pracownicy korzystający z aplikacji mobilnej i szerokiego wyboru oferowanych przez nią funkcji czerpią ze swojej pracy więcej satysfakcji. Dane i harmonogramy dostępne z domu ułatwiają organizację codziennego planu zajęć, a pełen wgląd w informacje dotyczące przydzielonych zadań pozwala na większą niezależność.

Field service management w chmurze komunikacja

Zalety korzystania z aplikacji mobilnej Comarch FSM

Aplikacja mobilna Comarch FSM na systemy iOS i Android to wsparcie dla pracowników terenowych. Dzięki swojej elastyczności znajduje zastosowanie w wielu scenariuszach pracy w terenie i pomaga sprostać związanym z nimi wyzwaniom.

Umożliwia pracownikom terenowym dostęp do dokładnych i aktualnych informacji o kluczowym znaczeniu dla wykonywanych przez nich zadań.

Aplikacja zapewnia wsparcie w czasie rzeczywistym, ale wszystkie istotne dane i funkcje dostępne są również w trybie offline i synchronizowane automatycznie po odzyskaniu połączenia.

Wszystkie informacje są przedstawione w przejrzysty i uporządkowany sposób. Pracownicy mają natychmiastowy dostęp do historii całego zlecenia i szczegółowych informacji o kliencie.

zalety comarch field service w chmurze

Główne funkcje aplikacji mobilnej Comarch FSM

Szybki dostęp: aplikacja mobilna Comarch FSM ma przewagę nad tradycyjnym podejściem do pracy w terenie, ponieważ daje błyskawiczny dostęp do informacji na temat zadań, klientów i stanu zleceń. To jedna z najważniejszych funkcji tej aplikacji, która czyni ją niezbędnym narzędziem w operacjach wymagających sprawnej realizacji. Szybka i skuteczna komunikacja między pracownikami terenowymi, koordynatorami i klientami jest kluczowa dla poprawy wydajności.

Dostęp do informacji w czasie rzeczywistym: użytkownicy mają natychmiastowy wgląd we wprowadzane dane dotyczące ich zadań i wszelkich zmian w harmonogramie.

Załączniki: za pomocą aplikacji mobilnej użytkownicy mogą robić zdjęcia, nagrywać filmy i zapisywać notatki oraz dołączać dokumenty otrzymane bezpośrednio od klienta.

Digitalizacja: dane są przechowywane w systemie w formie cyfrowej, co oszczędza ilość papieru zużywanego przy realizacji codziennych zadań. Poza korzyściami dla środowiska zmniejsza to obciążenie pracowników „papierkową robotą” podczas realizacji zadań w terenie.

Magazyn: podgląd w czasie rzeczywistym do dostępności narzędzi niezbędnych przy realizacji zlecenia.

Komunikacja: pracownicy terenowi mogą z łatwością korzystać z wbudowanego komunikatora, aby wymieniać informacje i skuteczniej rozwiązywać problemy.

Integracja z innymi aplikacjami: aplikacja Comarch FSM umożliwia integrację z aplikacjami zewnętrznymi w celu stworzenia wielofunkcyjnego systemu ułatwiającego zarządzanie danymi i umożliwiającego nawigację, skanowanie kodów, diagnostykę online oraz aktywację usług.

Lokalizacja i nawigacja: systemy GIS pomagają użytkownikom zaplanować optymalną trasę i dostarczają informacje o bieżącej lokalizacji.

Obsługa trybu offline: zadania można wykonywać również offline. Baza danych zostanie zaktualizowana, gdy tylko sieć będzie dostępna.

Kalendarz: wygodny dostęp do harmonogramu w formie kalendarza dającego pełen obraz zadań zaplanowanych do wykonania w ciągu dnia.

Monitorowanie przepływu pracy: wszelkie zmiany w przepływie pracy są przekazywane za pomocą alertów systemowych. Pracownicy terenowi mogą w dowolnej chwili sprawdzić stan zlecenia.

Widoczny stan zadania: stan zlecenia jest aktualizowany w czasie rzeczywistym, co pozwala monitorować matrycę wykonania zadania i zapewnia większą kontrolę nad działalnością firmy.

Poradnik zarządzania podwykonawcami - FSM

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały!