Większość usług jest obecnie dostarczanych z wykorzystaniem przetwarzania w chmurze. W ten sposób, wszystkie usługi i funkcje wspierające procesy biznesowe są udostępniane za pośrednictwem Internetu. Model ten zakłada przeniesienie pełnej odpowiedzialności za ich prawidłowe działanie na dostawcę. Chmurowe rozwiązanie Comarch FSM działa w modelu SaaS (oprogramowanie jako usługa). To najwygodniejsze rozwiązanie dla naszych klientów, ponieważ nie wymaga ono instalowania sprzętu w firmie ani dbania nawet o jeden wiersz kodu oprogramowania. Wszystkie kluczowe usługi są dostarczane zdalnie. Jedyne, co musisz zrobić, to uzyskać dostęp do aplikacji. Wymagane jest jedynie dobre połączenie z Internetem. My zapewniamy dostęp do wszystkich usług, danych i modułów oprogramowania
Dzięki temu możesz zapewnić firmie lekkie, skalowalne i ekonomiczne przetwarzanie danych w chmurze. Nie ma potrzeby kupowania sprzętu w celu obsługi aplikacji Comarch FSM ani jego utrzymywania. Nie musisz też zajmować się zabezpieczaniem danych ani przechowywaniem i aktualizacją oprogramowania. Nasze chmurowe oprogramowanie Field Service Management robi to wszystko za Ciebie. Po uzyskaniu dostępu możesz korzystać z zasobów aplikacji na podstawie umów SLA bez obaw o wydajność i dostępność, co pozwala Ci skupić się na Twoich klientach i zadaniach w terenie.
Przyjrzyjmy się największym zaletom chmurowego oprogramowania Comarch FSM.
To jedna z największych zalet dla naszych klientów. Brak potrzeby instalacji sprzętu w firmie oznacza minimalizację kosztów wdrożenia i konserwacji. Zarządzamy całym sprzętem potrzebnym do dostarczania usług — łącznie z serwerami, zaporami sieciowymi, szafami serwerowymi i routerami. Centra danych Comarch są obsługiwane przez naszych ekspertów, którzy gwarantują najwyższą jakość w stosunku do ceny. Zapewniamy usługi odzyskiwania w przypadku awarii oraz integralność i pełne bezpieczeństwo danych, a co za tym idzie — ich stabilność.
Dowiedz się więcej o naszych centrach danych na całym świecie. Działamy w chmurach prywatnych i publicznych, dzięki czemu możemy spełnić wszystkie Twoje wymagania.
Skontaktuj się z naszymi konsultantami, którzy zaproponują Ci opcję dostosowaną do Twoich potrzeb. Nasze zespoły dbają o to, by sprzęt i oprogramowanie były utrzymywane i w pełni sprawne zgodnie z zawartymi umowami SLA.
Uaktualnienie lub wprowadzenie nowej wersji oprogramowania może stanowić wyzwanie, gdy kod jest przechowywany lokalnie. Należy planować takie operacje z wyprzedzeniem. Potrzebny jest również wykwalifikowany personel, który będzie wspierał ten proces. Chmurowe rozwiązanie Comarch FSM sprawia, że można to zrobić bez wysiłku. Wszystkie zmiany odbywają się w tle i nie mają wpływu na Twoje usługi. Dostarczamy w pełni przetestowane rozwiązania zgodnie z wcześniej uzgodnionym harmonogramem. Zapewniamy dostęp do nowych wersji, funkcji i aktualizacji oprogramowania, a Ty nie musisz zastanawiać się nad tym, jaki będą one miały wpływ na Twoje procesy biznesowe.
Wszystkim zajmują się nasi eksperci od konfiguracji zarządzania i dostarczania usług.
Bezpieczeństwo jest priorytetem dla przedsiębiorców. Jako czołowy gracz w swojej branży musisz chronić dane, wiedzę i procesy biznesowe. Musisz również zadbać o zgodność z RODO, zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania danych oraz wprowadzić środki techniczne i organizacyjne, aby uniknąć wycieku danych. To kosztowny i złożony proces, który wymaga stałej uwagi. Dobra wiadomość jest taka, że możemy się tym zająć za Ciebie. Nasza chmurowa platforma zarządzania usługami realizowanymi w terenie wykorzystuje najnowsze standardy i rozwiązania, zapewniając wysoką dostępność systemu, odporność na awarie, integralność danych i oprogramowania oraz odpowiednią kontrolę dostępu użytkownika. Dzięki niej możesz spać spokojnie. My zajmiemy się wszystkim.
Zdajemy sobie sprawę, że każdy dostawca usług ma indywidualne wymagania związane z bieżącymi procesami biznesowymi. Nasze rozwiązanie jest w pełni modułowe i oferuje trzy standardowe opcje. Możesz zatem dokonać wyboru w zależności od potrzeb.
Oprócz standardowych funkcji i modułów FSM, które są dostępne od ręki, zapewniamy również wiele możliwości integracji poprzez API — zarówno w przypadku własnych, jak i zewnętrznych systemów. Dzięki temu rozwiązanie można w pełni dostosować do swoich procesów, struktur i środowisk biznesowych.