Służy do obsługi procesów w terenie lub innych działań zgodnie ze skonfigurowanym przepływem pracy. Zlecenia można podzielić na wiele czynności. System umożliwia automatyczne generowanie zadań, co upraszcza etapy przygotowywania zleceń. x
Moduł, w którym przechowywane są wszystkie dane dotyczące zasobów ludzkich i technicznych. Służy do automatyzacji optymalnego przydziału pracowników do działań w terenie. Wysoka konfigurowalność umożliwia organizacji dostosowanie się do wszelkich zmian biznesowych. x
Moduł ten umożliwia pełny wgląd w działania zespołu w terenie w kontekście kalendarza, z możliwością wprowadzania zmian i aktualizacji w czasie rzeczywistym. Przeznaczony dla dyspozytorów, koordynatorów i kierowników. x
Aplikacje mobilne dla pracowników zdalnych, które umożliwiają im dostęp do informacji o zadaniach oraz dziennych i tygodniowych harmonogramów, jak również planowanie tras za pomocą modułu GPS. Aplikacje działają w trybie offline i online. x
Umożliwiają prezentację wszystkich danych operacyjnych w kontekście lokalizacji. Służą do automatycznego lub ręcznego wyszukiwania najlepszych pracowników terenowych z uwzględnieniem fizycznej odległości. Ułatwiają też planowanie, śledzenie zasobów i tworzenie raportów. x
Moduł raportowania dostarcza informacji zarządczych do podejmowania decyzji operacyjnych i strategicznych w obszarze usług realizowanych w terenie. Składa się z pulpitów do monitorowania procesów w czasie rzeczywistym, raportów zaplanowanych i raportów ad hoc z przeglądarek zadań. x
Podstawowa wersja systemu CRM umożliwiająca dopasowanie informacji o nazwie i lokalizacji klienta do danego zlecenia pracy lub zadania. x
Służy do obsługi procesów w terenie lub innych działań zgodnie ze skonfigurowanym przepływem pracy. Zlecenia można podzielić na wiele czynności. System umożliwia automatyczne generowanie zadań, co upraszcza etapy przygotowywania zleceń. x
Moduł, w którym przechowywane są wszystkie dane dotyczące zasobów ludzkich i technicznych. Służy do automatyzacji optymalnego przydziału pracowników do działań w terenie. Wysoka konfigurowalność umożliwia organizacji dostosowanie się do wszelkich zmian biznesowych. x
Moduł ten umożliwia pełny wgląd w działania zespołu w terenie w kontekście kalendarza, z możliwością wprowadzania zmian i aktualizacji w czasie rzeczywistym. Przeznaczony dla dyspozytorów, koordynatorów i kierowników. x
Aplikacje mobilne dla pracowników zdalnych, które umożliwiają im dostęp do informacji o zadaniach oraz dziennych i tygodniowych harmonogramów, jak również planowanie tras za pomocą modułu GPS. Aplikacje działają w trybie offline i online. x
Umożliwiają prezentację wszystkich danych operacyjnych w kontekście lokalizacji. Służą do automatycznego lub ręcznego wyszukiwania najlepszych pracowników terenowych z uwzględnieniem fizycznej odległości. Ułatwiają też planowanie, śledzenie zasobów i tworzenie raportów. x
Moduł raportowania dostarcza informacji zarządczych do podejmowania decyzji operacyjnych i strategicznych w obszarze usług realizowanych w terenie. Składa się z pulpitów do monitorowania procesów w czasie rzeczywistym, raportów zaplanowanych i raportów ad hoc z przeglądarek zadań. x
Zaawansowany algorytm, który wybiera zasoby do wykonania zadania w sposób optymalny w kontekście kryteriów biznesowych, ograniczeń zadania (umiejętności, bieżącej lokalizacji) i dostępności zasobów. Wykorzystywany w celu zwiększenia wydajności pracy koordynatorów i pracowników w terenie. x
Pracownicy odpowiedzialni za kontakt z klientami mają dostęp do ich historii, portalu dla klientów oraz planowanych i odbytych wizyt, dzięki czemu mogą zapewnić im doskonałą obsługę. x
Moduł, który umożliwia komunikację między technikami i wszystkimi osobami, które uczestniczą w rozwiązywaniu problemów. Użytkownicy mogą kontaktować się za pomocą wbudowanego czatu lub wybranego komunikatora zewnętrznego. x
Moduł, który dostarcza technikom dodatkowych informacji umożliwiających rozwiązanie problemu. Dzięki dodatkowym dokumentom dołączonym do zlecenia, zadania lub danego sprzętu, pracownicy zdalni mogą w prosty sposób realizować usługi. x
Moduł umożliwiający przeprowadzanie ankiet dotyczących jakości usług za pomocą aplikacji mobilnej technika, Ankiety można też wysyłać w Portalu Klienta. x
Panel konfiguracyjny, w którym można dostosować najważniejsze parametry systemu. W tym miejscu można tworzyć nowe ankiety i powiadomienia, określać regiony usług itp. x
Znormalizowany interfejs umożliwiający integrację z systemami, takimi jak CRM, Trouble Ticketing (obsługa zgłoszeń serwisowych) i Call Center. Narzędzia zewnętrzne można łatwo podłączyć do chmury Comarch FSM Cloud, aby zautomatyzować procesy w organizacji. x
Firmy, które zarządzają dużą liczbą techników, w tym pracowników zewnętrznych, potrzebują zaawansowanych funkcji automatyzacji, planowania i monitorowania oraz dostępu do rozbudowanej konfiguracji dostarczanej w modelu korporacyjnym.
Chmura FSM Cloud Enterprise to oferta typu SaaS (software as a service) dla firm, które wymagają bardziej zindywidualizowanego podejścia, z możliwością wyboru określonych modułów i zapotrzebowaniem na dodatkowe środowiska testowe.
Służy do obsługi procesów w terenie lub innych działań zgodnie ze skonfigurowanym przepływem pracy. Zlecenia można podzielić na wiele czynności. System umożliwia automatyczne generowanie zadań, co upraszcza etapy przygotowywania zleceń. x
Moduł, w którym przechowywane są wszystkie dane dotyczące zasobów ludzkich i technicznych. Służy do automatyzacji optymalnego przydziału pracowników do działań w terenie. Wysoka konfigurowalność umożliwia organizacji dostosowanie się do wszelkich zmian biznesowych. x
Moduł ten umożliwia pełny wgląd w działania zespołu w terenie w kontekście kalendarza, z możliwością wprowadzania zmian i aktualizacji w czasie rzeczywistym. Przeznaczony dla dyspozytorów, koordynatorów i kierowników. x
Aplikacje mobilne dla pracowników zdalnych, które umożliwiają im dostęp do informacji o zadaniach oraz dziennych i tygodniowych harmonogramów, jak również planowanie tras za pomocą modułu GPS. Aplikacje działają w trybie offline i online. x
Umożliwiają prezentację wszystkich danych operacyjnych w kontekście lokalizacji. Służą do automatycznego lub ręcznego wyszukiwania najlepszych pracowników terenowych z uwzględnieniem fizycznej odległości. Ułatwiają też planowanie, śledzenie zasobów i tworzenie raportów. x
Moduł raportowania dostarcza informacji zarządczych do podejmowania decyzji operacyjnych i strategicznych w obszarze usług realizowanych w terenie. Składa się z pulpitów do monitorowania procesów w czasie rzeczywistym, raportów zaplanowanych i raportów ad hoc z przeglądarek zadań. x
Narzędzie Comarch BI Point przeznaczone do zaawansowanej analityki biznesowej i raportowania. x
Zaawansowany algorytm, który wybiera zasoby do wykonania zadania w sposób optymalny w kontekście kryteriów biznesowych, ograniczeń zadania (umiejętności, bieżącej lokalizacji) i dostępności zasobów. Wykorzystywany w celu zwiększenia wydajności pracy koordynatorów i pracowników w terenie. x
Pracownicy odpowiedzialni za kontakt z klientami mają dostęp do ich historii, portalu dla klientów oraz planowanych i odbytych wizyt, dzięki czemu mogą zapewnić im doskonałą obsługę. x
Moduł, który umożliwia komunikację między technikami i wszystkimi osobami, które uczestniczą w rozwiązywaniu problemów. Użytkownicy mogą kontaktować się za pomocą wbudowanego czatu lub wybranego komunikatora zewnętrznego. x
Moduł, który dostarcza technikom dodatkowych informacji umożliwiających rozwiązanie problemu. Dzięki dodatkowym dokumentom dołączonym do zlecenia, zadania lub danego sprzętu, pracownicy zdalni mogą w prosty sposób realizować usługi. x
Moduł umożliwiający przeprowadzanie ankiet dotyczących jakości usług za pomocą aplikacji mobilnej technika, Ankiety można też wysyłać w Portalu Klienta. x
Panel konfiguracyjny, w którym można dostosować najważniejsze parametry systemu. W tym miejscu można tworzyć nowe ankiety i powiadomienia, określać regiony usług itp. x
Moduł do uproszczonego zarządzania współpracą z podmiotami trzecimi, z jasnym przydziałem obowiązków i ról systemowych. Raportowanie wyników pracy pracowników zewnętrznych oraz walidacja jakości wykonywanych usług pozwalają na pełną przejrzystość działań podwykonawców. x
Moduł do zarządzania magazynem i częściami zamiennymi, umożliwiający usługodawcy zarządzanie materiałami i sprzętem w terenie. To także jednolite i kompleksowe narzędzie do zarządzania zadaniami czy materiałami pracowników. x
Moduł Prognozowanie wykonuje prognozy obciążenia pracą, które ułatwiają optymalny przydział zasobów na podstawie danych historycznych i wiedzy o firmie. x
Moduł Aktywa koncentruje się na zakładach i innych aktywach będących własnością wewnętrzną, które mają być objęte usługami związanymi z konserwacją i utrzymaniem. x
Zintegrowana platforma, mobilizująca pracowników do współzawodnictwa. Jest to również narzędzie, dzięki któremu pracodawcy mogą docenić wysiłek swoich pracowników, przyznając im dodatkowe nagrody. x
Zapewnia dostęp do zaawansowanych ustawień systemu i możliwość konfiguracji przepływu pracy, zleceń i zadań, dzięki czemu spełnia nawet najbardziej złożone wymagania biznesowe. x
Znormalizowany interfejs umożliwiający integrację z systemami, takimi jak CRM, Trouble Ticketing (obsługa zgłoszeń serwisowych) i Call Center. Narzędzia zewnętrzne można łatwo podłączyć do chmury Comarch FSM Cloud, aby zautomatyzować procesy w organizacji. x
Niestandardowe integracje z systemami, takimi jak Inventory, ERP i ECM w celu automatyzacji i centralizacji procesów. x