Zobacz nasze wideo:
Reinventing Infrastructure Maintenance Within Field Services
Na stronach internetowych GK Comarch zarówno my jak i nasi partnerzy stosujemy pliki cookie i targetowanie. Pliki cookie (inaczej „ciasteczka”) to niewielkie pliki tekstowe wysyłane do przeglądarki przez witrynę, którą odwiedzasz w danym momencie. Stosujemy je w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony oraz w celach analitycznych, statystycznych, marketingowych i reklamowych – do serwowanie reklam, których treść jest oparta na odwiedzanych przez Ciebie stronach GK Comarch (remarketing).
Zgodę na pliki cookie możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj wszystkie”. Jeśli chcesz dostosować swoje wybory, kliknij „Ustawienia”. Możesz w dowolnym momencie cofnąć pierwotnie udzieloną zgodę lub dokonać zmiany preferencji, klikając przycisk „Ustawienia”.
Korzystanie z plików cookie we wskazanych powyżej celach związane jest z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. Administratorem Twoich danych jest Comarch SA. W niektórych przypadkach administratorami mogą być również nasi partnerzy.
Więcej informacji znajdziesz w Informacji o przetwarzaniu danych oraz Polityce cookies.
Zobacz nasze wideo:
Reinventing Infrastructure Maintenance Within Field Services
Niektóre z urządzeń mogą kontynuować pracę pomimo awarii, m.in. dzięki ograniczeniu komponentów. Nawet jeśli zepsuje się jeden z elementów, moduł może kontynuować pracę z wykorzystaniem działających części, jednak jego wydajność będzie wtedy ograniczona. System Comarch FSM pozwala na zbieranie danych z monitoringu i porównywanie ich między sobą lub z wartościami modelowymi. Wszelkie odchylenia mogą być automatycznie wykrywane, a informacja o nich przekazywana w formie nowych zleceń dla techników. Dzięki temu firma może zapobiegać awariom kosztownego sprzętu chronionego przez uszkodzone elementy oraz ograniczyć czas i pieniądze przeznaczane na naprawy.
Aby uniknąć nagłych awarii, związanych z nimi przestojów i kosztów, konieczna jest wymiana części maszyn, a także okresowe kontrole sprzętu. Dla każdego urządzenia i części producent określa sugerowaną datę i czas takiego działania. Dzięki takim informacjom wprowadzonym do systemu Comarch FSM, wizyty mogą być planowane w sposób zautomatyzowany, a firmy mogą uniknąć kosztownych napraw. Przypisując zadania konserwacyjne we właściwym czasie i zapobiegając zepsuciu się sprzętu istnieje też możliwość wydłużenia okresu działania urządzeń, zwiększenia ogólnej wydajności i zapewnienia ciągłości pracy. W rezultacie, możliwe staje się obniżenie kosztów utrzymania sprzętu i zmniejszenie nakładu czasu pracy potrzebnego do zaplanowania grafików osób pracujących w terenie.
Rozwiązania IoT w połączeniu z systemem Comarch FSM pozwalają na jeszcze bardziej proaktywne rozwiązywanie problemów przez pracowników terenowych. Dzięki czujnikom IoT umieszczonym na urządzeniach możliwe jest monitorowanie danych dotyczących temperatury, warunków atmosferycznych, zanieczyszczeń i wilgotności, a następnie przewidywanie i eliminowanie ryzyka związanego z nieprawidłowym działaniem sprzętu. Dane przetwarzane w czasie rzeczywistym pozwalają na przesyłanie powiadomień o problemach bezpośrednio na terminale mobilne techników, umożliwiając im natychmiastową reakcję. Dzięki temu działalność firmy nie zostaje przerwana, koszt napraw zmniejsza się, a zakup kolejnych urządzeń staje się zbędny.