Aplikacja mobilna Comarch, FSM Mobile zapewnia technikom dostęp do danych dotyczących zleceń, zawsze i wszędzie. Dostępna w systemach operacyjnych Android i iOS, wspiera komunikację pomiędzy wszystkimi pracownikami zaangażowanymi w proces świadczenia usługi. Dzięki synchronizacji danych, również offline, aplikacja FSM Mobile ułatwia także zbieranie podpisów elektronicznych, dodawanie komentarzy do zadań oraz tworzenie raportów z realizacji zadań, które mogą być automatycznie przesyłane do klienta.
Skuteczne zarządzanie pracownikami w terenie możliwe jest tylko wtedy, gdy pracownicy techniczni i biurowi dobrze się ze sobą komunikują. Dlatego aplikacja FSM Mobile pozwala na natychmiastową wymianę informacji takich jak szczegóły dotyczące zleceń, historie napraw u danego klienta czy zmiany w harmonogramie. Technik mając te informacje wie, co powinno zostać naprawione, gdzie powinien się udać i jakiego sprzętu będzie potrzebować na miejscu. Aplikacja FSM wspiera techników również wtedy gdy muszą oni poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zadaniami. Mogą wymieniać się informacjami z dyspozytorem, korzystając z opcji czatu czy wysyłania fotografii w czasie rzeczywistym.
Im lepsza współpraca pomiędzy członkami zespołu, tym więcej zadań może zostać zrealizowanych w ciągu jednego dnia. Dobrze poinformowany technik może wykonywać swoje obowiązki bardziej efektywnie. Dzięki dostarczonym informacjom o zleceniu a także historii wizyt, zarówno diagnozowanie problemu, jak i naprawa mogą być przeprowadzane sprawniej. Oznacza to, że zadania mogą zostać zakończone już podczas pierwszej wizyty u klienta. Obniża to koszty świadczenia usług i pozwala na przypisywanie większej liczby zadań każdemu z pracowników terenowych. W rezultacie, większa ilość klientów może zostać obsłużona w krótszym czasie, a ich zadowolenie może tylko wzrosnąć.