Zobacz nasze wideo:
Bring Your Telco to the Next Level with a Total Experience Strategy
Zobacz nasze wideo:
Bring Your Telco to the Next Level with a Total Experience Strategy
Dostawcy usług komunikacyjnych (CSP, Communications Service Provider) przeprowadzają różne przekształcenia w wielu obszarach swojej działalności. Obejmuje to między innymi tworzenie ujednoliconych, dobrze zorganizowanych i rekonfigurowalnych procesów. W branży, w której w ostatnich latach konkurencja znacznie wzrosła, czas potrzebny do wprowadzenia rozwiązań na rynek ma zasadnicze znaczenie dla sukcesu każdego dostawcy usług — i właśnie w tym obszarze niezwykle pomocne są systemy do zarządzania pracownikami. Aby sprostać wyzwaniu, jakim jest obsługa usług realizowanych w terenie przy użyciu wielu systemów informatycznych, należy wdrożyć centralny system zarządzania. Integrując system Comarch FSM (Field Service Management) do zarządzania usługami realizowanymi w terenie z systemami telekomunikacyjnymi i konfigurując moduły systemu FSM pod kątem konkretnych potrzeb, operatorzy mogą zwiększyć poziom automatyzacji i optymalizacji w swoich organizacjach.
Obecny trend dotyczący optymalizacji usług telekomunikacyjnych realizowanych w terenie jest też widoczny na rynku rozwiązań kablowych. W szczególności operatorzy świadczący wiele usług (MSO, multiservice operator), którzy rozwinęli swoją działalność dzięki przejęciom, muszą utrzymywać wysoką jakość obsługi klienta, minimalizując przy tym koszty, co można częściowo osiągnąć dzięki optymalizacji organizacji zadań pracowników. Aby to umożliwić, system Comarch FSM zapewnia funkcjonalności ułatwiające proces przydzielania zadań, optymalizację kalendarzy pracowników terenowych, wyznaczanie ich tras do klientów oraz wydajne zarządzanie pracownikami partnerów.
Do realizacji zadań konserwacyjnych w terenie potrzeba mniejszej liczby techników. Natomiast dzięki zapewnieniu pracownikom dostępu do wszystkich niezbędnych informacji, spada liczba nieefektywnych wizyt serwisowych.
Harmonogramy są optymalizowane dzięki automatycznemu dyspozytorowi i przydzielaniu zadań w czasie rzeczywistym.
System umożliwia skuteczne i błyskawiczne zarządzanie zadaniami w celu niezawodnego dotrzymywania ustalonych terminów wzmacniając tym samym lojalność klientów.
Dzięki zaawansowanym opcjom planowania i ostrzeżeniom operator telekomunikacyjny może zaplanować odpowiednie wizyty serwisowe i uniknąć poważnych awarii.
Zobacz nasze wideo:
Reinventing Infrastructure Maintenance Within Field Services