Moduł Comarch FSM do zarządzania pracownikami zewnętrznymi ułatwia współpracę z dostawcami usług dzięki możliwości dodawania podwykonawców, ich struktur organizacyjnych, zasobów, a także obszarów działalności czy rodzajów zleceń. Korzystanie z tego narzędzia pozwala podwykonawcom na zwiększanie efektywności ich pracowników. Zadania przypisywane są automatycznie w oparciu o skonfigurowane zasady. Jeśli partnerzy prowadzą działalność w tym samym obszarze geograficznym, możliwe jest też określenie priorytetów, tak aby uniknąć niepotrzebnych problemów związanych z przekazywaniem informacji.
Świadczenie usług z wykorzystaniem zasobów zewnętrznych jeszcze w większym stopniu wymaga monitorowania wydajności pracowników. Kontrola realizacji zadań jest jednak dość utrudniona, szczególnie, gdy firma współpracuje z wieloma podwykonawcami, z różnych obszarów geograficznych. Aby uprościć to zadanie, Comarch FSM zapewnia menadżerom pełen wgląd w rezultaty pracowników zewnętrznych. Za pomocą zdefiniowanych wskaźników KPI, możliwe jest kontrolowanie zgodności realizacji zadań z wyznaczonymi SLA oraz mierzenie wydajności techników w czasie rzeczywistym.
Aby zapewnić wysoką jakość dostarczanych usług, firma powinna stale zbierać informacje zwrotne od klientów. W sytuacji, gdy firma korzysta z usług partnerów zewnętrznych, staje się to jeszcze bardziej istotne. Dlatego, w aplikacji mobilnej Comarch FSM, istnieje możliwość skonfigurowania specjalnej ankiety, która pozwoli klientom ocenić jakość dostarczonej usługi. Dzięki tej funkcjonalności możliwe jest stałe kontrolowanie pracy podwykonawców, reagowanie, gdy występują odchylenia od norm, i zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
Obniżenie kosztów pracy w terenie, budowanie obecności na nowych rynkach, mnożenie przychodów przy jednoczesnym zwiększeniu liczby techników… Skalowanie działalności FSM to trudne wyzwanie, na które odpowiedzią może być zaangażowanie zewnętrznych pracowników.
Odkryj nasz przewodnik po zarządzaniu podwykonawcami, aby dowiedzieć się więcej o zatrudnianiu, motywowaniu i kontrolowaniu pracowników zewnętrznych w organizacjach FSM.