Na stronach internetowych GK Comarch zarówno my jak i nasi partnerzy stosujemy pliki cookie i targetowanie. Pliki cookie (inaczej „ciasteczka”) to niewielkie pliki tekstowe wysyłane do przeglądarki przez witrynę, którą odwiedzasz w danym momencie. Stosujemy je w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony oraz w celach analitycznych, statystycznych, marketingowych i reklamowych – do serwowanie reklam, których treść jest oparta na odwiedzanych przez Ciebie stronach GK Comarch (remarketing).
Zgodę na pliki cookie możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj wszystkie”. Jeśli chcesz dostosować swoje wybory, kliknij „Ustawienia”. Możesz w dowolnym momencie cofnąć pierwotnie udzieloną zgodę lub dokonać zmiany preferencji, klikając przycisk „Ustawienia”.
Korzystanie z plików cookie we wskazanych powyżej celach związane jest z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. Administratorem Twoich danych jest Comarch SA. W niektórych przypadkach administratorami mogą być również nasi partnerzy.
Więcej informacji znajdziesz w Informacji o przetwarzaniu danych oraz Polityce cookies.
Moduł Comarch FSM do zarządzania pracownikami zewnętrznymi ułatwia współpracę z dostawcami usług dzięki możliwości dodawania podwykonawców, ich struktur organizacyjnych, zasobów, a także obszarów działalności czy rodzajów zleceń. Korzystanie z tego narzędzia pozwala podwykonawcom na zwiększanie efektywności ich pracowników. Zadania przypisywane są automatycznie w oparciu o skonfigurowane zasady. Jeśli partnerzy prowadzą działalność w tym samym obszarze geograficznym, możliwe jest też określenie priorytetów, tak aby uniknąć niepotrzebnych problemów związanych z przekazywaniem informacji.
Świadczenie usług z wykorzystaniem zasobów zewnętrznych jeszcze w większym stopniu wymaga monitorowania wydajności pracowników. Kontrola realizacji zadań jest jednak dość utrudniona, szczególnie, gdy firma współpracuje z wieloma podwykonawcami, z różnych obszarów geograficznych. Aby uprościć to zadanie, Comarch FSM zapewnia menadżerom pełen wgląd w rezultaty pracowników zewnętrznych. Za pomocą zdefiniowanych wskaźników KPI, możliwe jest kontrolowanie zgodności realizacji zadań z wyznaczonymi SLA oraz mierzenie wydajności techników w czasie rzeczywistym.
Aby zapewnić wysoką jakość dostarczanych usług, firma powinna stale zbierać informacje zwrotne od klientów. W sytuacji, gdy firma korzysta z usług partnerów zewnętrznych, staje się to jeszcze bardziej istotne. Dlatego, w aplikacji mobilnej Comarch FSM, istnieje możliwość skonfigurowania specjalnej ankiety, która pozwoli klientom ocenić jakość dostarczonej usługi. Dzięki tej funkcjonalności możliwe jest stałe kontrolowanie pracy podwykonawców, reagowanie, gdy występują odchylenia od norm, i zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
Obniżenie kosztów pracy w terenie, budowanie obecności na nowych rynkach, mnożenie przychodów przy jednoczesnym zwiększeniu liczby techników… Skalowanie działalności FSM to trudne wyzwanie, na które odpowiedzią może być zaangażowanie zewnętrznych pracowników.
Odkryj nasz przewodnik po zarządzaniu podwykonawcami, aby dowiedzieć się więcej o zatrudnianiu, motywowaniu i kontrolowaniu pracowników zewnętrznych w organizacjach FSM.