Jeżeli posiadamy wiele systemów, z których każdy ma swoje logi, to  naturalną staje się potrzeba posiadania jednego miejsca, w którym będzie można te zapisy jednocześnie analizować.

Comarch CentralLog sprawdza się w tym zadaniu idealnie, znacznie upraszczając audytowanie systemów i rozwiązywanie problemów, a jednocześnie dając możliwość korelacji logów z wielu różnych źródeł.

System analizy logów Comarch CentralLog jest obecnie jednym z kluczowych rozwiązań zaimplementowanych w Polskiej Telefonii Cyfrowej. Zbiera logi aż 30  systemów, a liczba ta ma wzrosnąć o kolejnych 18 do końca roku.

Jego funkcje umożliwiają natychmiastową reakcję na incydenty, łatwą kontrolę stanu wszystkich systemów informatycznych oraz skuteczny audyt i nadzór nad bezpieczeństwem infrastruktury IT.

Sprawdź także nasze pozostałe rozwiązania IT dla bezpieczeństwa.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Powiedz nam o potrzebach Twojej firmy. Znajdziemy idealne rozwiązanie.