AXA Luxembourg rozszerza współpracę z Comarch o nowe systemy ubezpieczeniowe
Firma Comarch podpisała umowę z towarzystwem ubezpieczeniowym AXA Luxembourg na wdrożenie i utrzymanie systemów zarządzania polisami i roszczeniami w obszarze opieki zdrowotnej: Comarch Life Insurance i Comarch Insurance Claims.
Celem ubezpieczyciela jest cyfryzacja i optymalizacja wszystkich procesów obsługi klienta związanych z opieką medyczną, ze szczególnym uwzględnieniem procedury zwrotu kosztów leczenia.
„Po sukcesie pierwszego wspólnego projektu – wdrożenia systemu Comarch Digital Insurance - zdecydowaliśmy się na dwa nowe: Comarch Life Insurance i Comarch Insurance Claims, które obejmą zarządzanie polisami, ryzykiem i roszczeniami”, informuje Georges Biver, Head of Life & Health w AXA Luxembourg.
Według Oliviera Vansteelandta, dyrektora ds. informatyki w AXA Luxembourg, ubezpieczyciel chciał zreorganizować swoje systemy w celu ich łatwiejszej współpracy z narzędziami zewnętrznymi, takimi jak CRM, zarządzanie dokumentami czy druk masowy. "Współpracując już z firmą Comarch w zakresie narzędzia sprzedażowego, myśleliśmy o rozszerzeniu tej współpracy, tak by ujednolicić nasze rozwiązania IT", podkreśla Vansteelandt.
Tony Ciccarella, Transformation Manager w AXA Luxembourg, zaznacza, że jednym z powodów, dla których wybrano ofertę Comarch był najwyższy poziom inwestycji w badania i rozwój dokonywanych przez firmę w porównaniu z innymi uczestnikami przetargu. "Dało nam to wgląd w perspektywy dla innowacji, nowych rynków i nowych klientów", wyjaśnia Ciccarella.
"W miarę zacieśniania się naszej współpracy dogłębnie zrozumieliśmy potrzeby AXA. Umożliwiło nam to idealne dopasowanie naszej oferty do tych potrzeb", mówi Emilie Peyroche d'Arnaud, AXA Global Account Manager z firmy Comarch.
Celem ubezpieczyciela jest cyfryzacja i optymalizacja wszystkich procesów obsługi klienta związanych z opieką medyczną, ze szczególnym uwzględnieniem procedury zwrotu kosztów leczenia.
„Po sukcesie pierwszego wspólnego projektu – wdrożenia systemu Comarch Digital Insurance - zdecydowaliśmy się na dwa nowe: Comarch Life Insurance i Comarch Insurance Claims, które obejmą zarządzanie polisami, ryzykiem i roszczeniami”, informuje Georges Biver, Head of Life & Health w AXA Luxembourg.
Według Oliviera Vansteelandta, dyrektora ds. informatyki w AXA Luxembourg, ubezpieczyciel chciał zreorganizować swoje systemy w celu ich łatwiejszej współpracy z narzędziami zewnętrznymi, takimi jak CRM, zarządzanie dokumentami czy druk masowy. "Współpracując już z firmą Comarch w zakresie narzędzia sprzedażowego, myśleliśmy o rozszerzeniu tej współpracy, tak by ujednolicić nasze rozwiązania IT", podkreśla Vansteelandt.
Tony Ciccarella, Transformation Manager w AXA Luxembourg, zaznacza, że jednym z powodów, dla których wybrano ofertę Comarch był najwyższy poziom inwestycji w badania i rozwój dokonywanych przez firmę w porównaniu z innymi uczestnikami przetargu. "Dało nam to wgląd w perspektywy dla innowacji, nowych rynków i nowych klientów", wyjaśnia Ciccarella.
"W miarę zacieśniania się naszej współpracy dogłębnie zrozumieliśmy potrzeby AXA. Umożliwiło nam to idealne dopasowanie naszej oferty do tych potrzeb", mówi Emilie Peyroche d'Arnaud, AXA Global Account Manager z firmy Comarch.