Nowa aplikacja Comarch Contact Center przeznaczona do obsługi klienta korporacyjnego spotkała się z uznaniem ekspertów sektora finansowego i zdobywa kolejnych klientów.

Pod koniec marca Comarch wprowadził na rynek nową wersję aplikacji Comarch Contact Center dedykowaną do obsługi klienta korporacyjnego, której głównym przeznaczeniem jest usprawnienie przepływu wiedzy o kliencie korporacyjnym oraz zautomatyzowanie procesów obsługi. Comarch Contact Center bazuje na automatyzacji procesów, dzięki czemu może zagwarantować tak ważną obecnie redukcję kosztów obsługi i zarządzania relacjami z klientami. Funkcjonalność rozpoznawania mowy i czytania tekstu przez system wyręcza pracownika call center i pozwala obsługiwać klienta o każdej porze. System kieruje połączenie do odpowiedniego agenta oraz udostępnia aktualne dane o kliencie, co wpływa na optymalizację pracy konsultantów contact center.

Obniżenie kosztów zatrudnienia specjalistów w contact center poprzez automatyzację obsługi klientów odbywa się dzięki zastosowaniu modułu IVR i systemów sterowania głosowego ASR oraz zaimplementowanym systemom TTS (Text-to-speach).

Modyfikacja aplikacji, która miała swoją premierę przed kilkoma dniami, dotyczy głównie jej wyspecjalizowania pod kątem potrzeb instytucji finansowych obsługujących jedynie klientów korporacyjnych, których oczekiwania wobec usługodawcy znacznie się różnią od wymagań stawianych przez klientów detalicznych.

- To pierwsze takie rozwiązanie na rynku. Obecnie trudno znaleźć dostawcę IT, który miałby w swojej ofercie dedykowane rozwiązanie dla korporacyjnego call center. Można wręcz zaryzykować stwierdzenie, że to pionierskie rozwiązanie. Na rynku są oczywiście systemy CRM, które obsługują klientów korporacyjnych, nie spotkałem się natomiast z aplikacją dla obsługi bankowości korporacyjnej przez call center. Systemy takie mają jedynie banki, które same we własnym zakresie je przygotowały - mówi Łukasz Rozlach, Business Solutions Manager, Comarch SA.

Rozwiązanie otrzymało rekomendację w organizowanym rokrocznie przez „Gazetę Bankową” konkursie „Hit 2009 dla instytucji finansowych”. Comarch Contact Center został już zaimplementowany w kilku znaczących firmach sektora bankowego i dalej zdobywa nowych klientów.

By wyjść naprzeciw oczekiwaniom klienta, utworzony został nowy microsite, na którym znaleźć będzie można między innymi informacje dotyczące redukcji kosztów związanych z użytkowaniem systemu. Zapraszamy do odwiedzenia strony: www.redukcjakosztow.comarch.pl

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Powiedz nam o potrzebach Twojej firmy. Znajdziemy idealne rozwiązanie.