Comarch Credit Process Management skraca czas udzielania pożyczki
CCPM to jedyne rozwiązanie na rynku obsługujące kompleksowo proces sprzedażowy end-to-end od symulacji, przez weryfikację, scoring/rating, decyzję, automatyczne założenia rachunków do faktycznego uruchomienia środków. Wspiera także obsługę posprzedażową (aneksy, monitoring, windykacja).
Comarch Credit Process Management to rozbudowana administracja biznesowa umożliwiająca elastyczne zarządzanie użytkownikami, produktem, wydrukami, zabezpieczeniami, dokumentami, raportami, a także całym procesem biznesowym. Moduł Process Management umożliwia konstruowanie dowolnych procesów biznesowych (nie tylko kredytowych) za pomocą przyjaznego dla użytkownika narzędzia Wizard. Pozwala na nadawanie time-outów na wykonanie danego kroku biznesowego/procesu/podprocesu. Administrator nie musi posiadać wiedzy programistycznej, aby zarządzać politykami produktowymi.
Rozwiązanie Comarch jest stale dostosowywane do nowych wymagań rynkowych ze strony departamentu ryzyka (precyzyjna weryfikacja w bazach zewnętrznych i wewnętrznych, walidacja pól, rating/scoring, przenoszenie danych w procesie), jak również departamentu biznesu (przyspieszenie sprzedaży, zwiększenie wolumenu transakcji, elastyczność, możliwość wprowadzania nowych produktów/multiproduktów i promocji, zmniejszenie kosztów działania banku). Posiadamy gotowe interfejsy do baz zewnętrznych i systemów centralnych. System kontroluje przebieg procesu poprzez przechowywanie kompletnej historii wniosku, z uwzględnieniem takich informacji jak: użytkownik, data rozpoczęcia, czas wykonania zadania.
Doświadczenie Comarch podparte jest wieloma
wdrożeniami od ponad 8 lat (m.in. Ge Money Bank, Citibank Handlowy, Bank BPH,
BGŻ, CitiFinancial, ING Bank Śląski) oraz najnowszymi w trakcie realizacji (BOŚ,
Alior). Posiadamy wiedzę z zakresu bankowości i finansów, dzięki czemu
potrafimy przełożyć informacje biznesowe na diagramy analityczne, a później kod
programistyczny. Możemy zaproponować gotowe procesy biznesowe, jak również
przeanalizować, zoptymalizować i wystandaryzować rozwiązania wykorzystywane u
klienta. Wynik takich działań sprawdza się nie tylko na papierze, ale również po
zaimplementowaniu systemu.
Korzyści jakie przynosi system
zarządzania procesem kredytowym Comarch:
- Wdrożenie systemu CCPM w jednym z banków obniżyło czas udzielania pożyczki gotówkowej z 2 dni do 20 minut, a limitu debetowego 4-krotnie!
- Skuteczność kampanii marketingowych (response rate) wzrosła z 2% do 25%
- Aplikacja CCPM jest lekka i w całości postawiona na www