Comarch Credit Process Management (CCPM) to nowoczesny system do obsługi procesów kredytowych. W jednej aplikacji skupione są funkcje niezbędne pracownikom banku w procesie sprzedaży produktów kredytowych i ich późniejszej obsłudze. CCPM umożliwia konfigurację samego procesu, jak również wszelkich parametrów produktu kredytowego.

Comarch Credit Process Management zapewnia kompleksowe podejście do procesu kredytowego, wspierając następujące etapy:

  • Kontakt z klientem
    Symulacja
    Złożenie wniosku
  • Weryfikacja
    Bazy i systemy wewnętrzne banku
    Bazy zewnętrzne (m.in. MIG-DZ, MIG-BR, BIK, BIG, Amron)
  • Podjęcie decyzji kredytowej
    Scoring / rating kredytowy
    Silnik reguł biznesowych
  • Uruchomienie środków
    Integracja z systemem transakcyjnym banku
  • Obsługa posprzedażowa
    Odnowienia kredytów
    Aneksy do umów
    Monitoring
    Miękka windykacja


Aplikacjami wspierającymi zarządzanie procesem kredytowym są m.in.:
Comarch Credit Monitoring – monitoring kredytowy
Comarch Scoring Engine – silnik skoringowy, system scoringowy
Comarch Rating System – system ratingowy, ocena ratingowa kredytobiorcy
Comarch BIK Connector – weryfikacja kredytobiorców w bazie Biura Informacji Kredytowej

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Powiedz nam o potrzebach Twojej firmy. Znajdziemy idealne rozwiązanie.