Comarch Credit Process Management zapewnia kompleksowe podejście do procesu kredytowego
Comarch Credit Process Management (CCPM) to nowoczesny system do obsługi procesów kredytowych. W jednej aplikacji skupione są funkcje niezbędne pracownikom banku w procesie sprzedaży produktów kredytowych i ich późniejszej obsłudze. CCPM umożliwia konfigurację samego procesu, jak również wszelkich parametrów produktu kredytowego.
Comarch Credit Process Management zapewnia kompleksowe podejście do procesu kredytowego, wspierając następujące etapy:
- Kontakt z klientem
Symulacja
Złożenie wniosku
- Weryfikacja
Bazy i systemy wewnętrzne banku
Bazy zewnętrzne (m.in. MIG-DZ, MIG-BR, BIK, BIG, Amron)
- Podjęcie decyzji kredytowej
Scoring / rating kredytowy
Silnik reguł biznesowych
- Uruchomienie środków
Integracja z systemem transakcyjnym banku
- Obsługa posprzedażowa
Odnowienia kredytów
Aneksy do umów
Monitoring
Miękka windykacja
Aplikacjami wspierającymi zarządzanie procesem kredytowym są m.in.:
Comarch Credit Monitoring – monitoring kredytowy
Comarch Scoring Engine – silnik skoringowy, system scoringowy
Comarch Rating System – system ratingowy, ocena ratingowa kredytobiorcy
Comarch BIK Connector – weryfikacja kredytobiorców w bazie Biura Informacji Kredytowej