Comarch dba o usability aplikacji mobilnych
Rosnąca rola kanału mobilnego nie może być dłużej ignorowana przez instytucje finansowe, którym zależy na osiągnięciu lub utrzymaniu znaczącej pozycji na rynku. Według przewidywań ITU World Communication do końca 2009 roku na świecie będzie około 4,6 miliarda zarejestrowanych użytkowników urządzeń mobilnych. Co oznacza, że dwie trzecie populacji będzie posiadało urządzenie mobilne.
Poza rozbudowaną funkcjonalnością klienci przywiązują bardzo duże znaczenie do usability aplikacji. Aplikacja powinna być intuicyjna, prosta i przyjemna w obsłudze. Aplikacje mobilne Comarch projektowane są z myślą o łatwej interakcji między użytkownikiem a aplikacją. W procesie projektowym Comarch wykorzystuje standardy usability, m.in.: Mobile Web Best Practices 1.0 opracowane przez organizację W3C (World Wide Web Consortium), jak również własne wypracowane standardy (Comarch User Experience Standards).
Dowiedz się więcej o usability i audytach, skontaktuj się z ekspertem Comarch >>
Poznaj ofertę Comarch: systemy dla instytucji finansowych >>