Comarch Insurance Agent Essentials w AXA Luxembourg
Comarch Insurance Agent Essentials, system przeznaczony dla agentów i brokerów ubezpieczeniowych został wdrożony w towarzystwie AXA Luxembourg.
Zakres wdrożenia objął wszystkie procesy przedsprzedażowe i sprzedażowe w odniesieniu do ubezpieczeń na życie i ubezpieczeń emerytalnych.
- Potrzebowaliśmy nowego narzędzia wspierającego zarówno przedsprzedażową działalność naszej sieci dystrybucji, obejmującą analizy potrzeb, symulacje i kwotacje - jak i część sprzedażową, począwszy od przygotowania oferty, poprzez wystawienie polisy, aż po raportowanie - mówi Georges Biver, Head of Life & Health w AXA Luxembourg. - Chcieliśmy również trzymać rękę na pulsie jeśli chodzi o nadchodzące przepisy, takie jak PRIIPS czy IDD - dodaje Biver.
Comarch Insurance Agent Essentials automatyzuje kluczowe procesy biznesowe, w tym definiowanie produktów, prezentację ofert, ocenę ryzyka, operacje na polisach, czy zgłaszanie roszczeń. Zapewnia agentom skuteczną analizę potrzeb klienta, łatwy dostęp do dokumentacji i sprawny mechanizm ofertowania i zawierania polis.
- AXA miała trzy cele: zachować zgodność z przepisami, zapewnić sieci sprzedaży cenne wsparcie jako cel sam w sobie, a nie tylko środek do celu, i wreszcie - zbudować długofalową strategię zorientowaną na klienta. Nasz system nadawał się do tego doskonale - dał ubezpieczycielowi szansę na cyfryzację swojego biznesu - podkreśla Raphaël de Schrynmakers, kierownik sprzedaży w Comarch.
W trakcie wdrożenia, Comarch Insurance Agent Essentials został rozszerzony o portal sprzedaży bezpośredniej i portal klienta; obecnie występuje pod nazwą "Comarch Digital Insurance".
Zakres wdrożenia objął wszystkie procesy przedsprzedażowe i sprzedażowe w odniesieniu do ubezpieczeń na życie i ubezpieczeń emerytalnych.
- Potrzebowaliśmy nowego narzędzia wspierającego zarówno przedsprzedażową działalność naszej sieci dystrybucji, obejmującą analizy potrzeb, symulacje i kwotacje - jak i część sprzedażową, począwszy od przygotowania oferty, poprzez wystawienie polisy, aż po raportowanie - mówi Georges Biver, Head of Life & Health w AXA Luxembourg. - Chcieliśmy również trzymać rękę na pulsie jeśli chodzi o nadchodzące przepisy, takie jak PRIIPS czy IDD - dodaje Biver.
Comarch Insurance Agent Essentials automatyzuje kluczowe procesy biznesowe, w tym definiowanie produktów, prezentację ofert, ocenę ryzyka, operacje na polisach, czy zgłaszanie roszczeń. Zapewnia agentom skuteczną analizę potrzeb klienta, łatwy dostęp do dokumentacji i sprawny mechanizm ofertowania i zawierania polis.
- AXA miała trzy cele: zachować zgodność z przepisami, zapewnić sieci sprzedaży cenne wsparcie jako cel sam w sobie, a nie tylko środek do celu, i wreszcie - zbudować długofalową strategię zorientowaną na klienta. Nasz system nadawał się do tego doskonale - dał ubezpieczycielowi szansę na cyfryzację swojego biznesu - podkreśla Raphaël de Schrynmakers, kierownik sprzedaży w Comarch.
W trakcie wdrożenia, Comarch Insurance Agent Essentials został rozszerzony o portal sprzedaży bezpośredniej i portal klienta; obecnie występuje pod nazwą "Comarch Digital Insurance".