Comarch Internet Banking Pl@net wersja 3 wyróżniony
Kolejnym systemem, na który w ostatnim czasie “Gazeta Bankowa” zwróciła uwagę swoich czytelników i nie tylko, był zrealizowany przez Fortis Bank i Comarch system bankowości internetowej.
Comarch Internet Banking Pl@net wersja3 został wyróżniony w konkursie „Hit roku 2008 dla instytucji finansowych”, organizowanym przez „Gazetę Bankową”. Od 2002 roku konkurs wyłania te instytucje finansowe, które najlepiej wpisują się w rzeczywistość XXI wieku, zwyciężając z konkurentami swoją nowoczesnością i innowacyjnością. W tegorocznej edycji brało udział 21 projektów zgłoszonych w czterech kategoriach konkursowych. System Comarch Pl@net wersja 3 opracowany dla Fortis Bank został doceniony przez kapitułę złożoną z przedstawicieli nauki i instytucji branżowych w kategorii „Bankowość elektroniczna i e-finanse”.
- Otrzymanie tak prestiżowego wyróżnienia w obszarze bankowości internetowej i finansów potwierdza właściwą strategię produktową, jaką firma Comarch SA rozwinęła w ramach systemów Comarch Internet Banking. Biorąc pod uwagę wymogi konkurencji, z którą zmierzyliśmy się we wspólnym projekcie z Fortis Bank, nagroda za system bankowości internetowej wyraźnie potwierdza, iż Comarch SA efektywnie odzwierciedla potrzeby klienta biznesowego poprzez dostarczanie przygotowanych na zamówienie systemów. Oceniając wartość nagrody w kontekście biznesowym, wyróżnienie to wzmacnia pozycję Comarch SA jako wiarygodnego integratora systemów informatycznych - komentuje Dariusz Ossowski, konsultant sektora Finansów, Bankowości i Ubezpieczeń, Comarch SA.
Rozwiązanie Pl@net wersja 3 wyróżnia się przede wszystkim kompleksowością, funkcjonalnością dla klientów indywidualnych i korporacyjnych oraz bezpieczeństwem transakcji internetowych. Łączy ono w sobie prawie wszystkie produkty oferowane przez bank w ramach portfolio produktowego. Platforma składa się z systemu Pl@net skierowanego do klientów indywidualnych w zakresie produktów bankowych i funduszy inwestycyjnych oraz BiznesPl@net przeznaczonego dla firm. Rozwiązanie redukuje potrzebę bezpośredniego kontaktu klienta z bankiem do minimum, umożliwiając użytkownikom komunikację z systemem za pomocą standardowej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej o rozwiązaniach Comarch dla bankowości internetowej.