Comarch podpisał kontrakt na wdrożenie rozwiązania Comarch Internet Banking dla klientów korporacyjnych z jednym z największych banków tajskich, TMB Public Company Limited, należącym do grupy ING.

Rozwiązanie Comarch Internet Banking dedykowane jest do obsługi zarówno klientów detalicznych, małych i średnich przedsiębiorstw, jak i klientów korporacyjnych. Zakres funkcjonalny systemu Comarch Internet Banking obejmuje platformę informacyjną, transakcyjną, komunikacyjną oraz dodatkowe aplikacje dla pracowników instytucji finansowych.

- W ostatnim czasie wymagania klientów korporacyjnych dotyczące platformy bankowości internetowej znacząco wzrosły. Klienci korporacyjni oczekują określonych funkcjonalności, takich jak moduł finansowania handlu czy operacji kartowych dla merchantów, aby osiągnąć złożone cele biznesowe. Główną zaletą naszej oferty był przede wszystkim szeroki zakres funkcjonalny rozwiązania. Jednak wiedza, doświadczenie i kompetencje Comarch w zakresie integracji znacząco zwiększyły atrakcyjność naszej kompleksowej oferty w oczach TMB - mówi Robert Florczyk, Dyrektor Sprzedaży, Comarch SA.

- Internetowy system bankowy jest jednym z głównych kanałów dostępu klientów do banku. Świadomość klientów biznesowych oraz ich potrzeby stale rosną. Usługi bankowe nie mogą być oparte na systemach gwarantujących jedynie realizację zleceń płatniczych i dostęp do salda, zwłaszcza w zakresie bankowości korporacyjnej - wyjaśnia Sławomir Szarkowicz, Consulting Manager, Comarch SA. - Comarch Internet Banking jest bardzo skutecznym rozwiązaniem dla każdego banku w dowolnym regionie świata, ponieważ wszystkie banki zdają sobie sprawę z faktu, iż spełnienie oczekiwań klientów oznacza zwiększenie ich przewagi konkurencyjnej na rynku.

Więcej informacji na temat rozwiązania Comarch Internet Banking >>

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Powiedz nam o potrzebach Twojej firmy. Znajdziemy idealne rozwiązanie.