W dniach 14-15 maja w Wiedniu odbędzie się konferencja Banking Innovations Forum organizowana przez Uniglobal Research. Comarch jest jednym z wystawców oraz głównym sponsorem konferencji.

Wygłaszane podczas forum referaty będą dotyczyć nowoczesnych form obsługi klienta. Przedstawiciele banków z całej Europy podzielą się z pozostałymi uczestnikami wnioskami z wdrożeń rozwiązań opartych o Web2.0, analitykę czy tak zwaną wielokanałowość (multichanneling). Nie zabraknie tematów związanych z bezpieczeństwem, nowoczesnymi formami płatności i optymalizacją procesów.

Pierwszego dnia konferencji będzie przewodniczyć przedstawiciel Comarch – Bartłomiej Kozakowski, Business Development Manager sektora Finanse, Bankowość i Ubezpieczenia. Tego samego dnia wygłosi też referat pt. „Changes in customer needs – the driver of banking innovations”, w którym przedstawi wpływ obserwowanych trendów w wykorzystaniu nowoczesnych kanałów dostępowych przez klientów detalicznych na zmiany zachodzące w ofercie banków i powiązane z nimi wymogi modernizacji systemów informatycznych.  

- Nieprzypadkowo zdecydowaliśmy się być głównym sponsorem Banking Innovations Forum – komentuje udział Comarch w konferencji Bartłomiej Kozakowski. – Na rynku polskim jesteśmy jednym z głównych dostawców rozwiązań front-office przeznaczonych do obsługi klienta banku. Tematyka konferencji bardzo dobrze oddaje profil naszej działalności, a zatem i nasze kompetencje. Zmiana zachowania i przyzwyczajeń klientów instytucji finansowych nie tylko jest wyzwaniem dla banku starającego się na bieżąco dostosowywać swoją ofertę do nowych wymagań swoich klientów. Jest to także wyzwanie dla nas, by zanim pojawi się potrzeba dostosowania systemów informatycznych, mieć już gotowe na to rozwiązanie. W ostatnich latach obserwujemy coraz silniejszy rozwój alternatywnych metod komunikacji z bankiem. Telefon, Internet, wizyta w oddziale coraz intensywniej zastępowane są przez rozwiązania mobilne oraz możliwości oferowane przez Web2.0, czyli portale społecznościowe – w tym także finansowe, podcasty, blogi itd. Gwałtowny przyrost kanałów komunikacji z bankiem może grozić utratą spójności oferty oraz wzrostem nieporządku w przechowywanych danych. W trakcie mojego wystąpienia spróbuję nakreślić ten temat ze strony analitycznej oraz zaproponuję rozwiązania opracowywane w naszej firmie.

Forum będzie miało niecodzienną postać, bowiem organizatorzy zdecydowali się na rozdzielenie kolejnych sesji wykładowych przerwami, w trakcie których toczyć się będzie część ekspozycyjno-targowa. W części wystawowej Comarch przedstawi swoje rozwiązania w zakresie integracji systemów bankowych, bankowości elektronicznej oraz wykorzystania procesów biznesowych. Uczestnicy konferencji będą mogli porozmawiać o tym z konsultantami Comarch oraz obejrzeć prezentacje multimedialne: platformy integracyjnej CAFE (Comarch Front-End), portalu bankowości elektronicznej (Comarch Internet Banking, Comarch Mobile Banking) oraz systemu do zarządzania procesami biznesowymi (Comarch Business Process Management).

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Powiedz nam o potrzebach Twojej firmy. Znajdziemy idealne rozwiązanie.