Comarch zakończył pierwszy etap projektu wdrożenia systemu Comarch Commission & Incentive w Pocztowej Agencji Usług Finansowych S.A. zgodnie z harmonogramem umowy podpisanej w grudniu 2009. Celem wdrożenia jest wsparcie procesów zarządzania strukturami oraz rozliczania wynagrodzeń w sieci sprzedaży PAUF S.A.

- Comarch Commission & Incentive to dojrzałe i sprawdzone na rynku rozwiązanie, wykorzystywane w wielu towarzystwach ubezpieczeniowych i bankach. System oferuje bogaty zakres algorytmów prowizyjnych, metod naliczania bonusów i monitorowania wyników sieci sprzedaży. O jego silnej pozycji na rynku finansowym decyduje jasna wizja rozwoju produktu, zgodna z potrzebami rynku oraz nowoczesna architektura. Naszym celem jest wspieranie wszelkich instytucji finansowych we wdrażaniu unikalnych programów prowizyjno-motywacyjnych oraz automatyzacji wynikających z nich rozliczeń finansowych. Wdrożenie dla PAUF poszerza grono użytkowników Comarch Commission & Incentive o kolejnego klienta z branży finansowej. W chwili obecnej obserwujemy rosnące zainteresowanie pośredników finansowych tego typu systemami. Dlatego cieszymy się, że możemy zaoferować sprawdzony software wspierający wynagradzanie sieci sprzedaży również dla branży pośrednictwa finansowego - komentuje Maciej Ślósarczyk, Consulting Manager, Comarch SA.

Jak podkreśla Marian Połzun, Dyrektor Administracyjny PAUF S.A., system Comarch Commission & Incentive został wybrany ze względu na jego innowacyjność oraz bogatą funkcjonalność.
- Poszukiwaliśmy rozwiązania, które spełniałoby nie tylko nasze dzisiejsze wymagania, ale dzięki swojej elastyczności pozwalało rozwijać nasze struktury sprzedażowe w przyszłości. Comarch Commission & Incentive jest stabilnym systemem o bogatej funkcjonalności. Nasza sieć oferuje klientom produkty kilku dostawców finansowych, dlatego tak istotna jest możliwość łatwej rozbudowy bazy produktów oraz elastyczność mechanizmu integracji danych sprzedażowych. Zdecydowaliśmy się na wybór systemu, który zapewnia informacje o produktach, sprzedawcach, bieżących wynikach sprzedaży i przyznanych wynagrodzeniach. Planujemy prowadzenie konkursów dla sprzedawców, w czym również będzie nas wspierał system Comarch.

Pocztowa Agencja Usług Finansowych S.A. (PAUF S. A.) została powołana w listopadzie 2000 roku. Akcjonariusze PAUF to Poczta Polska (60%), BNP Paribas Assurance (40% minus 2 akcje), TUnŻ Cardif Polska S.A. (2 akcje). Agencja rozpoczęła działalność od dystrybucji ubezpieczeń na życie i prowadzi ją poprzez sieć złożoną z kilku tysięcy konsultantów finansowych, pracowników Poczty Polskiej. Produktami oferowanymi przez Pocztową Agencję Usług Finansowych są ubezpieczenia na życie, otwarty fundusz emerytalny, ubezpieczenia majątkowe, ubezpieczenia rolne oraz produkty bankowe. Więcej informacji o PAUF: www.pauf.pl

Dowiedz się więcej o systemie prowizyjno-motywacyjnym Comarch Commission & Incentive>>

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Powiedz nam o potrzebach Twojej firmy. Znajdziemy idealne rozwiązanie.