Jak osiągać zyski dzięki Web 2.0?
Czy inwestycja w komunikację z klientami poprzez nowe kanały w Internecie może być opłacalna? Do kogo można dotrzeć poprzez serwisy społecznościowe? To tylko niektóre pytania, na które w najnowszym wydaniu magazynu Computerworld odpowiada Bartłomiej Kozakowski, ekspert Comarch.
W artykule "Web 2.0 – nowe wyzwania, nie tylko dla banku" autor opisuje nowe możliwości, jakie otwiera przed bankami (i innymi firmami) aktywna obecność w Internecie.
- Web 2.0 jest na etapie szybkiego rozwoju. Integratorzy systemów muszą więc pracować nad nowymi rozwiązaniami IT, by móc zagwarantować sprawny obieg coraz większej ilości informacji pomiędzy systemami. Kierunek rozwoju wyznaczony jest przez BPMS i platformy integracyjne - pisze Bartłomiej Kozakowski, Business Development Manager Comarch SA.
Zachęcamy do lektury wydania z 2 czerwca 2009. Zapraszamy też do przeczytania na naszym portalu wywiadu z Bartłomiejem Kozakowskim, poruszającego kwestie nowych wyzwań stojących przed bankami w erze Web 2.0.