Kolejne ułatwienia w Comarch Contact Center już zaimplementowane
Comarch wprowadza nowe narzędzie w aplikacji Contact Center, które dedykowane jest dla supervisorów i osób odpowiedzialnych za organizację oraz kontrolę pracy konsultantów.
Jego podstawowymi zadaniami są:
- kompleksowe przygotowanie kampanii wychodzącej dla call center,
- zarządzanie wszystkimi kampaniami realizowanymi przez contact center, umieszczanie nowych kampanii w sposób, który zapewni efektywną realizację,
- prognozowanie obciążenia na podstawie danych historycznych,
- graficzna oraz liczbowa prezentacja danych przekrojowych dotyczących efektywności pracy konsultantów i obciążenia łącza.
Obciążenie linii
Jest to centralne
miejsce pracy supervisora, które w sposób szczegółowy prezentuje dane
historyczne, dotyczące wykonanych połączeń i podzielone na różne okresy. Na
podstawie danych historycznych aplikacja prognozuje obciążenie linii w
najbliższych okresach. Do prognoz wprowadzane są również dane dotyczące
spodziewanych kampanii wychodzących.
Harmonogram prac
Funkcjonalność
pozwala na organizację i planowanie pracy konsultantów dla całego call
center. Aplikacja wspiera takie procesy, jak: przypisywanie pracowników do
odpowiednich zmian, planowanie nieobecności pracownika, a także przesunięcia
pracownika do pracy w inbound lub outbound. Przy planowaniu pracy konsultantów
system automatycznie przelicza możliwości obsługowe całego call center dla danej
liczby konsultantów oraz konfrontuje te informacje z przeprowadzanymi aktualnie
oraz planowanymi kampaniami. Na tej podstawie prezentowana jest informacja o
nadmiarze lub brakach w możliwościach obsługowych.
Zarządzanie kampaniami
Aplikacja
posiada funkcjonalność, która w sposób przekrojowy prezentuje wszystkie bieżące
oraz zaplanowane kampanie w ramach call
center. W sekcji "zestawienia" w sposób graficzny prezentowane są trwające
oraz zakończone kampanie w wybranym przedziale czasowym. Funkcjonalność ta
pozwala na efektywne i przejrzyste zarządzanie dużą liczbą kampanii. Dodatkowym
ułatwieniem w procesie monitoringu kampanii jest możliwość przejścia w szczegóły
kampanii bezpośrednio z wykresu. Po kliknięciu w odpowiedni słupek, oznaczający
kampanię, prezentowane są wszelkie szczegóły dotyczące zakładanych efektów,
priorytetu oraz poziomu realizacji.
Nowa kampania
Krytycznymi
funkcjonalnościami składającymi się na aplikacje dedykowane dla call center są
funkcjonalności pozwalające na kompleksowe przygotowanie kampanii wychodzącej. W
aplikacji Comarch
Contact Center dostępnych jest szereg narzędzi, które można podzielić na dwa
obszary:
- narzędzia, które bezpośrednio wspomagają budowę kampanii - np. budowa skryptów rozmów czy dołączenie grup docelowej;
- narzędzia pozwalające na umieszczenie kampanii w harmonogramie pracy call
center w taki sposób, który pozwoli na niezakłócone zakończenie jej w z góry
zdefiniowanym momencie.
Tutaj możemy wydzielić takie możliwości, jak:
− przypisanie konsultantów do kampanii,
− określenie harmonogramu kampanii,
− prezentacja estymacji jak będzie wyglądała realizacja kampanii, biorąc pod uwagę bieżące obciążenie linii.
Powyższe narzędzia pozwalają na zaplanowanie nowej kampanii w taki sposób, aby nie kolidowała z innymi już prowadzonymi kampaniami, a także zapewniają zakończenie kampanii w zaplanowanym czasie.