Comarch poszerza współpracę z Fortis Bank Polska. Rozwiązanie Comarch Commission & Incentive, które od ponad dwóch lat z powodzeniem wspiera zarządzanie strukturami i rozliczenia prowizyjne z zewnętrzną siecią sprzedaży w Fortis Bank Polska, objęło swoją funkcjonalnością partnerskie struktury sprzedażowe dawnego Dominet Banku.

Fortis Bank posiada jedną z najbogatszych na rynku ofert w zakresie personal i private banking. Dodatkowo specjalizuje się w bankowości korporacyjnej i obsłudze małych i średnich firm. Dominet Bank przed połączeniem z Fortis Bankiem specjalizował się w detalicznej bankowości masowej. Obydwa banki, Fortis Bank Polska i dawny Dominet Bank, zakończyły właśnie proces fuzji, co wiąże się z kilkukrotnym zwiększeniem liczby klientów.

Fortis Broker to wewnętrzna nazwa systemu prowizyjno-motywacyjnego Comarch. System został wdrożony w Fortis Bank w  połowie 2007 roku i od tego czasu wspiera zarządzanie strukturami i rozliczenia prowizyjne z zewnętrzną siecią sprzedaży w Fortis Bank Polska.

Nowa wersja Comarch Commission & Incentive włącza w szeregi swoich użytkowników liczną grupę placówek franchisingowych dawnego Dominet Banku. Dzięki temu przedsiębiorcy prowadzący oddziały bankowe mogą za pomocą udostępnionego portalu przeglądać wyniki sprzedaży, realizację przydzielonych zadań, a także weryfikować przygotowane przez bank rozliczenia prowizyjne.

– Po dwóch latach doświadczeń z systemem jesteśmy bardzo zadowoleni z dokonanego przez nas wyboru. System działa sprawnie i stabilnie, a przede wszystkim bardzo ułatwia komunikację z rozległą siecią użytkowników w kwestii tak newralgicznej dla banku,  jaką jest sprzedaż. Dzięki Fortis Broker nasi sprzedawcy są dobrze poinformowani o własnych wynikach i należnym wynagrodzeniu. Trudno dziś przeliczyć na pieniądze czas zaoszczędzony na wyjaśnieniach kwestii związanych z wystawionymi przez nas fakturami prowizyjnymi – mówi Janusz Stępień, Dyrektor Biura Integracji Systemów Informatycznych w Fortis Banku.

Comarch Commission & Incentive to dojrzałe i sprawdzone na rynku rozwiązanie, wykorzystywane dzisiaj w bankach i towarzystwach ubezpieczeniowych. O jego silnej pozycji na rynku finansowym decyduje bogata funkcjonalność, jasna wizja rozwoju produktu zgodna z potrzebami rynku oraz nowoczesna architektura.

Początki systemu związane były z przechowywaniem informacji o sieci sprzedaży i prostym naliczaniu prowizji. Rozwój systemu celnie trafił w budzące się potrzeby rynku finansowego, który zaczął szukać rozwiązań dających dużo większe możliwości. Comarch Commission & Incentive oferuje bogaty zakres algorytmów prowizyjnych, metod naliczania bonusów i monitorowania wyników sieci sprzedaży. Automatyzacja procesów back-office’owych, pozyskiwanie danych przez system i zarządzanie rozliczeniami zmniejsza obciążenie użytkowników czynnościami administracyjnymi. Znacznie obniża to koszt użytkowania systemu i poprawia efektywność pracowników banku.

Fortis Bank Polska SA jest bankiem uniwersalnym. Klientom indywidualnym oferuje produkty oszczędnościowo-inwestycyjne oraz kredytowe, klientom firmowym dostarcza rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku lokalnym oraz międzynarodowym. Akcje banku notowane są na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych od 1994 roku. Strategicznym udziałowcem Fortis Banku Polska jest belgijski Fortis Bank (75 proc. udziałów Fortis Banku Belgia jest w posiadaniu BNP Paribas), do którego należy 99,81 proc. akcji. Więcej informacji: www.fortisbank.com.pl.

Dowiedz się więcej o systemie prowizyjno-motywacyjnym Comarch Commission & Incentive

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Powiedz nam o potrzebach Twojej firmy. Znajdziemy idealne rozwiązanie.