Nowy slidecast o zmieniających się potrzebach klienta banku
Comarch opublikował nowy slidecast "Changes in Customer Needs. The Driving Force of Banking Innovation" o wyzwaniach stawianych przed bankami w epoce Web 2.0.
Prezentacja opisuje wpływ obecnych trendów w wykorzystaniu nowoczesnych kanałów kontaktu przez klientów detalicznych na zmiany zachodzące w ofercie banków i związaną z nimi potrzebę modernizacji systemów informatycznych. Została ona wygłoszona przez Bartłomieja Kozakowskiego, eksperta Comarch w dziedzinie rozwiązań IT dla bankowości, podczas międzynarodowej konferencji Banking Innovation Forum 2009 w Wiedniu.
- W ostatnich latach obserwujemy coraz szybszy rozwój alternatywnych metod komunikacji z bankiem - mówi Bartłomiej Kozakowski. - Telefon, Internet czy wizyta w oddziale coraz częściej zastępowane są przez rozwiązania mobilne oraz Web 2.0, czyli portale społecznościowe – w tym także finansowe, podcasty i blogi. Gwałtowny przyrost ilości kanałów komunikacji z bankiem może grozić utratą spójności oferty oraz nieporządkiem w przechowywanych danych. Rozwiązaniem są systemy zarządzania procesami, oparte na platformie integracyjnej lub BPMS (Business Process Management Suite).
Więcej informacji o systemach informatycznych dla banków >>