W najnowszym numerze "Nowoczesnego Zarządzania" piszemy o najnowszych trendach technologicznych - Internet of Things i beaconach. Przybliżamy też tajniki zaangażowania klienta w proces budowania marki, tworzenia społeczności oraz skutecznych form komunikacji w biznesie.
- Podpisaliśmy już umowy z dwoma bankami spółdzielczymi na dostarczenie naszego systemu centralnego w modelu usługowym. Mniejsze banki i banki spółdzielcze to bardzo ciekawy segment rynku. Liczymy na kolejne umowy - poinformował PAP prezes Comarch Janusz Filipiak.
W dniach 1-2 kwietnia 2015 roku comarch wziął udział w Spotkaniu Liderów - Bankowość i Ubezpieczenia 2015 w Warszawie. Konferencja ta to jedno z największych wydarzeń poświęconych bankowości, ubezpieczeniom i zarządzaniu wierzytelnościami.
Już drugi rok z rzędu, Comarch jako Złoty Sponsor, wystawca i prelegent weźmie udział w targach IFINTEC Finance Technologies Conference and Exhibition, które odbędą się 14-16 kwietnia 2015 w Stambule w Turcji.
Comarch Loyalty for Banking oraz Comarch Exchange Trading otrzymały rekomendacje Gazety Bankowej w tegorocznej edycji konkursu "Hit Roku 2015 dla instytucji finansowych". Dom Maklerski ING Securities nagrodzony został tytułem Lider Informatyki 2014 za wdrożenie systemu Comarch Exchange Trading.
Technologia Comarch beacon królowała na konferencji zorganizowanej w grudniu przez Banque Populaire des Alpes we Francji. Te niewielkie urządzenia, które łączą się drogą radiową ze smartfonami, pozwoliły bankowi na jednoczesną i dostosowaną do indywidualnych potrzeb komunikację z 240 gośćmi konferencji. To tylko jeden z wielu przykładów zastosowania beaconów w bankowości.
Banque Populaire des Alpes, regionalna jednostka francuskiej grupy BPCE, wybrała Comarch Loyalty for Banking do budowy nowego programu lojalnościowego o nazwie Fideo.
Na początku lutego w Warszawie odbyło się pierwsze z cyklu roboczych spotkań ekspertów Comarch z przedstawicielami banków, które na co dzień wykorzystują oprogramowaniem krakowskiego dostawcy. Omówiono bieżące kwestie bezpieczeństwa cyfrowego i innowacyjne możliwości zabezpieczenia danych i transakcji.
Comarch zakończył główny etap wdrożenia narzędzia Comarch Personal Finance Management we włoskim UniCredit. Głównym celem projektu była zmiana sposobu postrzegania bankowości online przez klientów banku, poprzez wykazanie jej wysokiej użyteczności. UniCredit chciał także zwiększyć cross-selling i sprzedaż produktów niebankowych, a także poszerzyć możliwości atrakcyjnej prezentacji oferty.
Powiedz nam o potrzebach Twojej firmy. Znajdziemy idealne rozwiązanie.