Strategiczne partnerstwo Comarch i DSK Bank wspiera cyfrową innowację
Comarch, wiodący dostawca rozwiązań informatycznych z siedzibą w Polsce, oraz DSK Bank, kluczowa instytucja finansowa w Bułgarii i część OTP Banking Group, z przyjemnością ogłaszają rozpoczęcie strategicznego partnerstwa mającego na celu rozwój innowacji cyfrowych w bankowości.
W 2021 r. DSK Bank zainicjował strategiczny program cyfryzacji, aby opracować i dostarczyć nowoczesne produkty dla nowego, cyfrowego pokolenia klientów. Od 2022 roku bank kontynuuje stawianie innowacji na pierwszym miejscu, wkraczając w nową erę budowania doświadczenia klienta i dążąc do osiągnięcia pozycji lidera w zakresie efektywności.
„Z przyjemnością wspieramy DSK Bank w osiąganiu założonych celów cyfryzacji za pomocą naszych najnowocześniejszych rozwiązań IT” – mówi Piotr Kusek, dyrektor CEE w Grupie Comarch. „To partnerstwo podkreśla nasze wspólne zaangażowanie we wdrażanie innowacyjnych strategii, które przekształcą sektor bankowy i wyniosą usługi finansowe na nowy poziom”.
„Cieszymy się ze współpracy z DSK Bank, zwłaszcza że nasze wartości są zbieżne w kwestii przekraczania oczekiwań klientów, jak również budowania zaufania i długoterminowych relacji partnerskich w biznesie” – dodaje Iuliia Toporova, Account Manager w Comarch.
Szczegóły tej współpracy zostaną przedstawione wkrótce.