Comarch Teller Application to nowy system informatyczny w ofercie Comarch przeznaczony dla instytucji finansowych, oferujący funkcjonalności niezbędne do kompleksowej i efektywnej obsługi klienta w oddziale oraz poprzez call center.

Wśród podstawowych zadań realizowanych przez system są:

  • obsługa rachunków bankowych (zakładanie, modyfikacja, zamykanie, uruchamianie lokat overnight),
  • przeglądanie historii operacji, drukowanie wyciągów bankowych,
  • realizacja wpłaty i wypłaty gotówkowej,
  • realizacja polecenia przelewu,
  • spłata kredytu – gotówka lub przelew,
  • wypłata z rachunku kredytowego – gotówka lub przelew,
  • spłata karty kredytowej – gotówka lub przelew,
  • obsługa lokaty (zakładanie, przedłużanie, zrywanie),
  • obsługa zleceń stałych,
  • obsługa poleceń zapłaty,
  • przyjmowanie innych wniosków i dyspozycji (np. wnioski kredytowe),
  • raporty kasjerskie (otwarcia, zamknięcia).


Aplikacja została napisania w technologii webowej, która pozwala na dostęp do niej za pomocą przeglądarki internetowej. Takie rozwiązanie w znaczny sposób upraszcza pracę oraz obniża koszt uzyskania dostępu do systemu. W sytuacji, gdy powstaje nowy oddział lub punkt obsługi klienta, do uruchomienia systemu wystarczy jedynie przeglądarka internetowa oraz niezbędne uprawnienia do korzystania z niego.

Dodatkowymi atutami aplikacji są:

  • integracja w ramach platformy CAFE (Comarch Front-End) z systemami CRM, Comarch Contact Center oraz CAFE Customer Service,
  • integracja z systemem obsługi procesów kredytowych Comarch Credit Process Management,
  • integracja z systemem bankowości internetowej CIB (Comarch Internet Banking) – możliwość wykorzystania szablonów płatności z systemu CIB do wykonywania przelewów zlecanych przez klientów w okienku kasowym banku,
  • kontekstowy proces realizacji zleceń klienta – system podpowiada następne możliwe kroki,
  • mechanizm restrykcji i dwustopniowej akceptacji zleceń – bazując na kwotach progowych system może wymagać autoryzacji niektórych zleceń przez drugą osobę – przełożonego kasjera,
  • weryfikacja podpisów − jednoczesne wyświetlenie podpisów z karty wzorów podpisów i złożonych przez klienta.


System informatyczny Comarch Teller Application został stworzony z myślą zintegrowania w jedną całość funkcji wielu programów, z których korzystają pracownicy banku podczas obsługi klienta. W  zakresie operacji transakcyjnych, aplikacja udostępnia funkcje centralnego systemu transakcyjnego, systemu kartowego, systemu do weryfikacji podpisów, obsługi multisejfów, a także centralnego repozytorium dokumentów.

Jeżeli życzą sobie Państwo otrzymywać nasz newsletter o rozwiązaniach IT dla bankowości, zapraszamy do wypełnienia formularza.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Powiedz nam o potrzebach Twojej firmy. Znajdziemy idealne rozwiązanie.