Krajobraz bankowy szybko się zmienia: nowe preferencje klientów, modele dystrybucji czy regulacje prawne wymagają bardziej ukierunkowanego podejścia do strategii rozwoju. Z pomocą przychodzi tu niezawodne oprogramowanie bankowe.
Comarch dostarcza bankom rozwiązania i usługi informatyczne od ponad 20 lat. Naszą podstawową zaletą jest rozległa wiedza domenowa. Rosnąca liczba wdrożeń, know-how naszych inżynierów oraz długotrwałe relacje z wiodącymi bankami pomagają nam wciąż poprawiać wyniki tego, co robimy. Innowacyjność jest jednym z naszych priorytetów.
Oprzyj swój bank na sztucznej inteligencji
Comarch Open Platform jest zestawem sprawdzonych narzędzi do efektywnego tworzenia kompletnych rozwiązań front-end i back-end wraz z wbudowanymi procesami DevOps. Architektura mikroserwisów i frontendów pozwala na ciągły i niezależny rozwój platformy. To odpowiedź na potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów.
Comarch Wealth Management to wielokanałowa platforma wspomagająca relacje pomiędzy zamożnymi klientami a ich osobistymi doradcami. Doradztwo może być prowadzone zarówno przez menedżera ds. relacji, jak i chatbota. Klient może również wybrać pomiędzy doradztwem w zakresie inwestycji automatycznych lub hybrydowych.
Dzięki systemowi Comarch SME Banking, małe i średnie przedsiębiorstwa mogą w pełni dostosować się do wymagań współczesnego świata w zakresie bezpieczeństwa i przepływu danych. Modułowa struktura systemu jest nieodzownym atutem jeśli chodzi o spełnienie wymogów klienta. Rozwiązania tworzone w ten sposób są łatwo dostępne w każdej chwili. W przypadku drobnych zmian, oprogramowanie bankowości komercyjnej może być płynnie aktualizowane, bez powodowania spadku wydajności banku.
Comarch Loan Origination to kompleksowa platforma przeznaczona dla instytucji oferujących kredyty finansowe dowolnego typu, pozwalająca ich administratorom w łatwy sposób uzyskać pełną informację o danych kredytowych w dowolnym momencie. System oparty jest na metodyce Comarch Business Process Management, stanowiącej podstawę naszych rozwiązań biznesowych. Przynosi to wymierne korzyści w postaci szybkiego tempa wdrożenia.
Zapoznaj się z naszą sekcją studiów przypadku, aby dowiedzieć się więcej na temat tego, jak - i dla kogo - pracujemy.
Posiadamy bogate doświadczenie w budowaniu i utrzymywaniu rozwiązań informatycznych dla bankowości, które pozwalają na integrację wielu rozproszonych aplikacji, takich jak np. systemy transakcyjne, CRM, Contact Center, hurtownie danych i archiwa dokumentów. Nasze doświadczenie wykracza jednak poza indywidualne systemy biznesowe. Oprócz nich oferujemy również usługi doradcze w zakresie zagadnień bezpieczeństwa, narzędzi uwierzytelniania, scentralizowanego zarządzania użytkownikami, integracji systemów czy administracji infrastrukturą IT. Inaczej mówiąc, bierzemy na siebie pełną odpowiedzialność - od projektu i wdrożenia rozwiązania do jego utrzymania, dzięki czemu nasi klienci mogą być pewni, że cokolwiek się stanie, pomożemy im.
Szczególny nacisk kładziemy na interfejsy użytkownika. Użyteczność rozwiązań Comarch jest kluczem do sukcesu firmy na rynkach międzynarodowych. Aplikacje takie jak Comarch Corporate Banking, CRM Front Office czy Comarch Loan Origination przeszły wewnętrzne audyty użyteczności i są bardzo wysoko oceniane przez naszych klientów. Potwierdzeniem tego są coroczne nagrody i wysoka pozycja rozwiązań Comarch w wielu rankingach.
Pilnujemy również ergonomii naszych rozwiązań, która gwarantuje wysoki poziom komfortu pracy pracownikom banku. Nowoczesne technologie zastosowane w naszych rozwiązaniach pozwalają na nieograniczoną integrację systemów Comarch z bazami danych banków.
Istotne jest dla nas również zagwarantowanie możliwości adaptacji naszych aplikacji do zmieniających się warunków rynkowych. Często mamy do czynienia ze zmianami wprowadzanymi przez organy regulacyjne w Europie. Nasza misja to zwiększać konkurencyjność i spełniać oczekiwania klientów przy minimalnym ryzyku.
Oprogramowanie bankowe Comarch znane jest z funkcjonalności i wygody. Spełnienie wszystkich niezbędnych standardów i oczekiwań klienta jest kluczem do właściwego zrozumienia stale zmieniającego się świata bankowości cyfrowej.
Każda z naszych historii sukcesu zaczyna się od istotnego elementu: designu. Zdefiniowanie problemu jest czynnikiem fundamentalnym, wszystko to, co dzieje się później koncentruje się na jego rozwiązaniu.
W trakcie wdrożenia, nasze oprogramowanie bankowe nie może uniemożliwiać klientom dostępu do ich kont użytkownika. To sprawia, że szybka i płynna realizacja jest kluczowym elementem w celu spełnienia oczekiwań klientów. Ze względu na konfigurowalność i elastyczność środowiska programistycznego, wdrożenie rozwiązań bankowych Comarch zajmuje w niektórych przypadkach tylko około 6 miesięcy. Ten znakomity wynik ma swoje korzenie w jasno określonych politykach i zasadach działania.
Najważniejsze w projektach IT są dla nas innowacyjność, spójność i przewidywalność. Comarch to sprawdzony, niezawodny partner o ogromnym potencjale i z konkurencyjnymi produktami. Co istotne, Comarch jako konsolidator rynku bankowo-finansowego posiada bogate doświadczenie i know-how, które wnoszą rzeczywistą wartość do projektów realizowanych dla naszego banku. Podpisana umowa daje nam dużą elastyczność w dostosowywaniu się do zmieniających się potrzeb biznesowych i pomaga kształtować nasze przyszłe partnerstwo.
Mariusz Bondarczuk - CIO, ING Bank Śląski, o rozwiązaniach bankowych Comarch
Powiedz nam o potrzebach Twojej firmy. Znajdziemy idealne rozwiązanie.