Współpraca z Comarch w zakresie usług na bazie AI składa się z kilku etapów. Poznaj je, aby zrozumieć jak będziemy wspólnie działać.
Widzisz dane wszędzie, każdego dnia. Ale czy naprawdę możesz wykorzystać ich potencjał? Czy jesteś w stanie wyciągnąć konkretne wnioski z milionowych strzępków informacji? Tu znajduje zastosowanie sztuczna inteligencja, dla której dane są siłą napędową. Dzięki ścisłej współpracy środowisk informatycznych i biznesowych możemy znaleźć najlepsze wykorzystanie AI w Twojej firmie.
Ważne jest zdefiniowanie indywidualnych potrzeb biznesowych. Sztuczna inteligencja może być wykorzystywana w przypadku dużych zbiorów danych, a także powtarzających się zadań. To jest nasz punkt wyjścia do stworzenia modeli koncepcyjnych oraz rozwiązań problemów ubezpieczeniowych wykorzystujących algorytmy sztucznej inteligencji.
Analiza danych pochodzących od tysięcy klientów jest trudna. Jednak w ubezpieczeniach wiele staje się osiągalne dzięki sztucznej inteligencji. Klasyfikacja i przekazywanie zapytań, rozpoznawanie szkód pojazdów i wiele więcej. Sztuczna inteligencja w ubezpieczeniach to nie tylko przyspieszenie procesów. Możemy ją wykorzystać także do zaawansowanego przewidywania pewnych zachowań zakupowych klientów. A znajomość przyszłych wyników sprzedaży zapewni ci przewagę, której poszukujesz.
Teraz, gdy zdefiniowaliśmy już potrzebę biznesową, musimy poznać Twoje dane historyczne. To właśnie te dane powiedzą nam, jaki algorytm pozwoli nam uzyskać satysfakcjonujące wyniki.
Dane, którymi zasilamy nasze modele muszą być liczne, a ich jakość wysoka. Ilość i jakość danych wpływa bezpośrednio na wyniki otrzymywane z modelu. Można porównać to do wychowywania dziecka - pokazując dziecku złe wzorce, nie powinnyśmy oczekiwać dobrych zachowań.
Aby stworzyć odpowiedni dla twojej firmy model AI związany z ubezpieczeniami, wykorzystamy dane, które dostarczasz. Towarzystwa ubezpieczeniowe posiadają już wiele danych wewnętrznych, które mogą być wykorzystane. Pozostaje tylko kwestia ich ilości i jakości, która będzie oceniona indywidualnie dla danego projektu.
Na tym etapie budujemy model AI i szkolimy go do wykonywania postawionych mu zadań w oparciu o dostępne dane. Podczas treningu odnajdujemy wzorce i dostosowujemy wagi modeli. Trening jest procesem iteracyjnym, w którym porównywane są wszystkie wyniki. Dzięki ścisłej współpracy z klientem jesteśmy w stanie przygotować wiele cennych modeli.
Porównując wyniki uzyskane z naszych modeli, możemy ocenić ich jakość. Dzięki dobrze wyszkolonym modelom AI nasi klienci mogą odkryć nieznane wcześniej wzorce lub relacje biznesowe. Wskazanie kluczowych elementów z danych może przynieść nieocenione spostrzeżenia dla decydentów.
Na tym etapie wytrenowany model jest gotowy, by wdrożyć go w oprogramowanie klienta.
Model może być teraz wykorzystywany w praktyce. Możemy dodać oparte na nim funkcje w systemach, z których aktualnie korzystasz. Moduły wykorzystujące AI mogą być dostarczone z naszym oprogramowaniem Comarch Digital Insurance lub innymi produktami dla towarzystw ubezpieczeniowych. Usługi informatyczne oparte na AI są elastyczne i mogą być wbudowane tam gdzie chcesz: w funkcje lub procesy ubezpieczeniowe.
Sztuczna inteligencja jest teraz częścią twojego biznesu. Nadszedł czas, aby wykorzystać jej zalety w twojej działalności i pozytywnie wpłynąć na zyski. AI w ubezpieczeniach może być wykorzystana w różnych aspektach, z których wiele można zmierzyć. Na tym etapie możesz monitorować wyniki swojego projektu i odpowiedzieć na takie pytania jak:
Czy dzięki wsparciu AI w analizie ryzyka wystawianie polis jest szybsze?
Jak dobrze prognozowana jest sprzedaż z wykorzystaniem AI?
Jak bardzo AI przyspiesza procesy sprzedaży i ocenę ryzyka?
Jako duży dostawca rozwiązań IT, chcemy wykorzystywać najlepszą technologię także wewnętrznie, aby ulepszać nasze procesy biznesowe. Posiadanie wewnątrzfirmowego doświadczenia w zakresie technologii SI daje nam dodatkową przewagę i dowodzi, skuteczności naszych rozwiązań.
Zawsze chcieliśmy wiedzieć z wyprzedzeniem, czy nasze działania sprzedażowe są wystarczające. Nasi menadżerowie potrzebowali bardziej zaawansowanych informacji, aby podejmować strategiczne decyzji. Arkusze kalkulacyjne już nie wystarczały.
Znaleźliśmy rozwiązanie. Zdefiniowaliśmy kilka potrzeb biznesowych wokół naszych produktów i teraz wykorzystujemy AI w naszym wewnętrznym rozwiązaniu CRM. Nasz zespół stworzył algorytm AI do przewidywania wyników sprzedażowych na podstawie bieżących danych zarejestrowanych w systemie CRM. Daliśmy mu wystarczająco dużo danych, aby uruchomić konkretne prognozy i teraz chętnie korzystamy z elementów AI prezentowanych na widoku potencjalnych klientów w naszym systemie CRM.
Powiedz nam o potrzebach Twojej firmy. Znajdziemy idealne rozwiązanie.