Kompleksowe rozwiązanie wspierające dystrybutorów ubezpieczyciela w efektywnym procesie sprzedaży. Zapewnia wygodną obsługę klientów, a także bieżące monitorowanie wyników sprzedaży. Rozwiązanie przeznaczone jest dla agentów, brokerów, managerów, pośredników, operatorów call-center a także innych pracowników działu back-office ubezpieczyciela.
Mechanizmy zapewniające bieżący przegląd , utrzymanie i wsparcie portfela polis:
Podstawowe funkcje związane z obsługą szkód zgłaszanych przez klienta:
Zestaw funkcji do szybkiego planowania pracy i poprawy wydajności agentów dzięki tworzeniu zadań dla użytkowników:
Wszystkie aplikacje przeznaczone dla działu sprzedaży, klientów i administratora biznesowego są oparte na jednym wspólnym silniku, który zapewnia logikę biznesową. Silnik zapewnia płynny przepływ zadań i działań, sprawne zarządzanie definicjami produktów ubezpieczeniowych, a także łatwy dostęp do danych i polis klientów. Architektura ta pozwala użytkownikom na współpracę i kontynuację procesów sprzedażowych lub obsługowych, rozpoczętych przez jeden typ użytkownika, a zakończonych przez inny. Każda grupa użytkowników ma swój własny zestaw modułów i funkcjonalności zoptymalizowanych dla swoich potrzeb.
Każda grupa użytkowników ma swój własny zestaw modułów i funkcjonalności zoptymalizowanych dla swoich potrzeb.
Dystrybutorzy tacy jak agenci, brokerzy, pośrednicy czy pracownicy ubezpieczyciela, mają dostęp do aplikacji z bardziej zaawansowanymi funkcjonalnościami.
Administrator biznesowy może konfigurować parametry, reguły biznesowe, kalkulację składki, uprawnienia, role w strukturze organizacyjnej oraz posiada możliwość zmiany lub dostosowania produktów w razie potrzeby.
Klienci końcowi, którzy od czasu do czasu korzystają z aplikacji, będą zadowoleni z szerokiej gamy łatwych w użyciu funkcjonalności i możliwości zakupu polisy online.
Powiedz nam o potrzebach Twojej firmy. Znajdziemy idealne rozwiązanie.