Intuicyjny kanał sprzedaży bezpośredniej oraz portal samoobsługowy, zapewni Twoim klientom ubezpieczeniowym szybki podgląd posiadanych polis i ofert, bez względu na miejsce i czas. Narzędzie umożliwia klientom indywidualnym samodzielny zakup ochrony ubezpieczeniowej oraz zarządzanie polisami bez angażowania ubezpieczyciela. Ponadto portal klienta ubezpieczeniowego dostarcza dedykowane funkcjonalności dla członków i administratorów ubezpieczeń grupowych.
Szybki zakup online w kanale sprzedaży bezpośredniej bez udziału agenta:
Efektywne zarządzanie portfelem produktów i funduszami w portalu samoobsługowym wzmacnia zaangażowanie i lojalność klienta, umożliwiając:
Wszystkie aplikacje przeznaczone dla działu sprzedaży, klientów i administratora biznesowego są oparte na jednym wspólnym silniku, który zapewnia logikę biznesową. Silnik zapewnia płynny przepływ zadań i działań, sprawne zarządzanie definicjami produktów ubezpieczeniowych, a także łatwy dostęp do danych i polis klientów. Architektura ta pozwala użytkownikom na współpracę i kontynuację procesów sprzedażowych lub obsługowych, rozpoczętych przez jeden typ użytkownika, a zakończonych przez inny. Każda grupa użytkowników ma swój własny zestaw modułów i funkcjonalności zoptymalizowanych dla swoich potrzeb.
Każda grupa użytkowników ma swój własny zestaw modułów i funkcjonalności zoptymalizowanych dla swoich potrzeb.
Dystrybutorzy tacy jak agenci, brokerzy, pośrednicy czy pracownicy ubezpieczyciela, mają dostęp do aplikacji z bardziej zaawansowanymi funkcjonalnościami.
Administrator biznesowy może konfigurować parametry, reguły biznesowe, kalkulację składki, uprawnienia, role w strukturze organizacyjnej oraz posiada możliwość zmiany lub dostosowania produktów w razie potrzeby.
Klienci końcowi, którzy od czasu do czasu korzystają z aplikacji, będą zadowoleni z szerokiej gamy łatwych w użyciu funkcjonalności i możliwości zakupu polisy online.
Powiedz nam o potrzebach Twojej firmy. Znajdziemy idealne rozwiązanie.