Intuicyjny kanał sprzedaży bezpośredniej ubezpieczeń

Intuicyjny kanał sprzedaży bezpośredniej oraz portal samoobsługowy, zapewni Twoim klientom ubezpieczeniowym szybki podgląd posiadanych polis i ofert, bez względu na miejsce i czas. Narzędzie umożliwia klientom indywidualnym samodzielny zakup ochrony ubezpieczeniowej oraz zarządzanie polisami bez angażowania ubezpieczyciela. Ponadto portal klienta ubezpieczeniowego dostarcza dedykowane funkcjonalności dla członków i administratorów ubezpieczeń grupowych.

Zapytaj o video demo

Sprzedaż

Szybki zakup online w kanale sprzedaży bezpośredniej bez udziału agenta:

  • inteligentne wsparcie w doborze produktów
  • szybka i łatwa wycena
  • dostęp do zapisanych ofert i propozycji
  • finalizacja zakupu i e-płatność
  • płynna zmiana kanału komunikacji bez konieczności ponownego uruchamiania procesu
  • opcjonalna rejestracja w portalu klienta

Zarządzanie polisami

Efektywne zarządzanie portfelem produktów i funduszami w portalu samoobsługowym wzmacnia zaangażowanie i lojalność klienta, umożliwiając:

  • zarządzanie danymi osobowymi
  • podgląd szczegółów polis i dokumentów
  • operacje na polisach: odnowienia, zmiany beneficjentów
  • monitorowanie i zarządzanie produktami
  • podgląd salda i płatności
  • otrzymywanie przydatnych powiadomień

Administrowanie polisami grupowymi

Funkcje dla administratorów polis grupowych w portalu klienta pozwalające na:
  • podwójną weryfikację wybranych działań członków polis grupowych
  • operacje masowe (np. import polis)
  • możliwość zarządzania polisą i inwestycjami w imieniu członka polisy grupowej
  • zarządzanie przystąpieniami i rezygnacjami
  • zarządzanie wieloma podgrupami ubezpieczonych w ramach jednej polisy grupowej
  • zarządzanie wieloma polisami grupowymi w ramach jednego konta

Użytkownicy Comarch Digital Insurance

Wszystkie aplikacje przeznaczone dla działu sprzedaży, klientów i administratora biznesowego są oparte na jednym wspólnym silniku, który zapewnia logikę biznesową. Silnik zapewnia płynny przepływ zadań i działań, sprawne zarządzanie definicjami produktów ubezpieczeniowych, a także łatwy dostęp do danych i polis klientów. Architektura ta pozwala użytkownikom na współpracę i kontynuację procesów sprzedażowych lub obsługowych, rozpoczętych przez jeden typ użytkownika, a zakończonych przez inny. Każda grupa użytkowników ma swój własny zestaw modułów i funkcjonalności zoptymalizowanych dla swoich potrzeb.

Każda grupa użytkowników ma swój własny zestaw modułów i funkcjonalności zoptymalizowanych dla swoich potrzeb.

Dystrybutorzy tacy jak agenci, brokerzy, pośrednicy czy pracownicy ubezpieczyciela, mają dostęp do aplikacji z bardziej zaawansowanymi funkcjonalnościami.

Administrator biznesowy może konfigurować parametry, reguły biznesowe, kalkulację składki, uprawnienia, role w strukturze organizacyjnej oraz posiada możliwość zmiany lub dostosowania produktów w razie potrzeby.

Klienci końcowi, którzy od czasu do czasu korzystają z aplikacji, będą zadowoleni z szerokiej gamy łatwych w użyciu funkcjonalności i możliwości zakupu polisy online.

Wszystkie aplikacje dedykowane dla sił sprzedaży, klientów i administratora biznesowego są oparte na jednym wspólnym silniku, który zapewnia logikę biznesową. Silnik zapewnia sprawny przepływ zadań i działań, efektywne zarządzanie definicjami produktów ubezpieczeniowych, a także łatwy dostęp do danych i polis klientów.
Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Powiedz nam o potrzebach Twojej firmy. Znajdziemy idealne rozwiązanie.