Zdigitalizuj tworzenie kwotacji, ofert i wniosków oraz usługi posprzedażowe. Zdobądź klientów z sektora małych i średnich firm dzięki elastyczności w kształtowaniu oferty. Comarch Digital Insurance to oprogramowanie dla działu front-office stworzone z myślą o ubezpieczycielach obsługujących różnych klientów, w tym MŚP. Automatyzuje ono sprzedaż i działania posprzedażowe.
Dowiedz się więcej o Comarch Digital Insurance dla MŚP, jeśli chcesz...
Twoi agenci będą mogli dostosować oferty ubezpieczeniowe dla swoich klientów w mgnieniu oka. Uwzględnij w swojej ofercie różne ubezpieczenia — nawet te najbardziej złożone.
Twoja lista produktów ubezpieczeniowych może zawierać:
Dane kontaktowe, informacje o firmie, osoby kontaktowe — przeglądaj wszystkie istotne informacje o kliencie w jednym miejscu. Zapomnij o zagubionych notatkach lub przegapionych spotkaniach.
W kilka sekund zapoznaj się z polisami ubezpieczeniowymi klienta. Jeden ekran, wiele informacji na temat ubezpieczenia:
Kilku pracowników może pracować nad jednym procesem sprzedaży ubezpieczenia dla MŚP, który może obejmować zaproszenia do udziału w procedurze przetargowej, przygotowywanie oferty czy ścieżkę akceptacji przez upoważnionych użytkowników.
Rejestracja szkód w uproszczonej formie (First Notice Of Loss) w ramach aktywnych polis. Po zintegrowaniu z systemem do zarządzania szkodami, szczegóły i status szkody będą zawsze prezentowane w kompleksowym widoku polisy.
Wykorzystuj predefiniowane raporty sprzedażowe, by analizować dane dotyczące zrealizowanych działań. Zmierz realizację wyników sprzedaży w wybranym okresie, z podziałem na produkt i rodzaj klienta. Sprawdzaj czas i skuteczność sprzedaży. Odkryj liczbę potencjalnych klientów, którzy zrealizowali poszczególne etapy procesu sprzedaży. Do konfigurowania bardziej zaawansowanych raportów przez użytkowników może być konieczna integracja z zewnętrznym oprogramowaniem.
Comarch Digital Insurance pozwala dystrybutorom na rejestrację danych klientów z sektora MŚP. Wszystkie informacje przechowywane są w jednym miejscu. Na potrzeby procesu sprzedaży użytkownik może stworzyć konto nowego klienta.
... lub łatwo wyszukuj wśród już istniejących kont
Wycenę można przygotować dla istniejącego lub nowego klienta. Comarch Digital Insurance daje użytkownikom łatwy dostęp do danych klienta.
W procesie wyceny gromadzone są dane dotyczące działalności biznesowej klienta oraz historii zgłaszania szkód w celu wyliczenia składki. Agenci, brokerzy i inni użytkownicy mogą przeprowadzić pełną kwotację na potrzeby klienta MŚP. Mogą wybrać ubezpieczenie i ochronę z poziomu predefiniowanej listy produktów.
Pakiet produktów ubezpieczeniowych dla MŚP obejmuje szeroki zakres ochrony ubezpieczeniowej, z możliwością dostosowania klauzul ubezpieczeniowych, franczyz i innych parametrów.
Użytkownik może zadeklarować więcej niż jeden obiekt, taki jak budynek czy sprzęt elektroniczny w ramach jednej polisy.
Nasze oprogramowanie umożliwia kalkulację składek ubezpieczeniowych w sytuacjach standardowych i niestandardowych. Upoważniony użytkownik może je również ocenić i zaakceptować indywidualnie.
Tak jak w przypadku innych funkcjonalności, funkcja obliczania składki w Comarch Digital Insurance jest elastyczna. Specjaliści IT — czy to specjaliści Comarch lub ci, pracujący w wewnętrznym dziale IT Towarzystwa Ubezpieczeniowego — mogą tworzyć algorytmy obliczania składek.
Twórz dedykowane oferty w oparciu o wcześniej zebrane dane biznesowe i potrzeby.
Decyzję klienta o odrzuceniu lub akceptacji oferty możemy odnotować w systemie. W przypadku odrzucenia, dystrybutor może przygotować nową wersję oferty, korzystając z pierwotnej wyceny.
W przypadku akceptacji przez klienta wystarczy kilka kliknięć, by przejść od oferty do wystawienia polisy.
Twoi dystrybutorzy będą mogli zarejestrować planowaną datę odpowiedzi klienta i otrzymywać związane z nią przypomnienia.
Polisę można wystawić i zapłacić za nią online. Oprogramowanie Comarch Digital Insurance może zostać zintegrowane z wieloma platformami płatniczymi.
Zakupione polisy znajdują się w jednym miejscu. Z widoku polisy można zapoznać się ze wszystkimi szczegółami dotyczącymi danego produktu.
Ubezpieczenia na życie
Comarch Digital Insurance w pełni obsługuje proces sprzedaży ubezpieczenia na życie dla klienta indywidualnego i zarządzania nim.
Zarządzaj cyklem życia polisy cyfrowo:
Ubezpieczenia majątkowe
Oprogramowanie Comarch Digital Insurance może być stosowane do sprzedaży ubezpieczeń majątkowych. Od ubezpieczeń nieruchomości, pojazdów, podróżnych, zdrowotnych i nie tylko. Każda oferta dostosowywana do indywidualnych potrzeb klienta.
Zarządzaj danymi klientów, twórz i deleguj zadania, otrzymuj przypomnienia i wiele więcej. Przede wszystkim — zdigitalizowany cykl życia polis, w tym:
Wszystkie aplikacje przeznaczone dla działu sprzedaży, klientów i administratora biznesowego są oparte na jednym wspólnym silniku, który zapewnia logikę biznesową. Silnik zapewnia płynny przepływ zadań i działań, sprawne zarządzanie definicjami produktów ubezpieczeniowych, a także łatwy dostęp do danych i polis klientów. Architektura ta pozwala użytkownikom na współpracę i kontynuację procesów sprzedażowych lub obsługowych, rozpoczętych przez jeden typ użytkownika, a zakończonych przez inny. Każda grupa użytkowników ma swój własny zestaw modułów i funkcjonalności zoptymalizowanych dla swoich potrzeb.
Każda grupa użytkowników ma swój własny zestaw modułów i funkcjonalności zoptymalizowanych dla swoich potrzeb.
Dystrybutorzy tacy jak agenci, brokerzy, pośrednicy czy pracownicy ubezpieczyciela, mają dostęp do aplikacji z bardziej zaawansowanymi funkcjonalnościami.
Administrator biznesowy może konfigurować parametry, reguły biznesowe, kalkulację składki, uprawnienia, role w strukturze organizacyjnej oraz posiada możliwość zmiany lub dostosowania produktów w razie potrzeby.
Klienci końcowi, którzy od czasu do czasu korzystają z aplikacji, będą zadowoleni z szerokiej gamy łatwych w użyciu funkcjonalności i możliwości zakupu polisy online.
Powiedz nam o potrzebach Twojej firmy. Znajdziemy idealne rozwiązanie.