Informacja o tym, że dobra obsługa klienta wprost wpływa na przychody, jest truizmem. Kiedy poprawia się jakość relacji z klientem, poprawiają się również wyniki finansowe firmy – zarówno jeśli chodzi o przychody, jak i zysk netto.
Mimo zapowiedzi brakuje regulacji prawnych, które umożliwiłyby całkowite wyeliminowanie papieru w prowadzeniu dokumentacji kadrowej. Tymczasem elektroniczna teczka pracownika to bezpieczna i szybka w dostępie alternatywa wobec dokumentu papierowego.
Od stycznia 2014 Rossmann, największa w Polsce sieć sklepów drogeryjnych, która posiada 900 sklepów i zatrudnia 12 tys. osób, korzysta z systemu Comarch ECM do obsługi dokumentacji pracowników. Projekt E-teczki pracowniczej ma na celu wsparcie zarządzania dokumentacją i procesami HR-owymi w obliczu silnego wzrostu sieci i nowych zatrudnień na poziomie kilku tysięcy osób rocznie.
Krakowski Comarch, jeden z największych dostawców rozwiązań i usług IT dla sektora handlowego w Europie, wprowadza model chmury do oferty SFA. Rozwiązanie Comarch SFA Cloud - system wsparcia mobilnych przedstawicieli handlowych w chmurze - jest już dostępne na rynku niemieckim. Jak zapowiada zarząd spółki, wkrótce będzie dostępne także w wersji polskiej i rosyjskiej.
W dniu 11 czerwca br. w Paryżu odbędzie się konferencja dyrektorów finansowych. Wydarzenie jest organizowane przez Editialis i będzie dotyczyć zagadnień pozwalających na odniesienie sukcesów przez kadrę dyrektorów finansowych. Comarch jest partnerem konferencji.
W dniach 16-18 czerwca w Barcelonie w Hiszpanii odbędzie się konferencja European Supply Chain and Logistics Summit. Jest to już 16 edycja wydarzenia, Comarch jest jednym ze sponsorów wydarzenia.
19 czerwca w Spant! w Bussum w Holandii odbędzie się Conference Cloud Strategies. Podczas konferencji Comarch będzie promować rozwiązania w obszarze ICT, które obejmują m.in. kompleksowe usługi w zakresie data center oferowane w różnych modelach usługowych.
W dniach 10-11 czerwca br. w Amsterdamie odbędzie się Netherlands' Customer Festival. Comarch jest Złotym Sponsorem wydarzenia.
W dniach 5-6 czerwca br. w Amsterdamie odbędzie się Unleashing Customer Experience Excellent Summit 2014. Konferencja kładzie nacisk zarówno na wartości edukacyjne, jak i networking. Comarch jest sponsorem wydarzenia.
Serdecznie zapraszamy do udziału w warsztatach Call Center, które odbędą się 17 czerwca 2014 roku w Hotelu Westin w Warszawie. Tematyka tegorocznych warsztatów to Call Center w chmurze oraz integracja rozwiązań Call Center z social mediami. Wydarzenie jest organizowane wspólnie z naszym partnerem Aspect.
Comarch i Stowarzyszenie Użytkowników Technologii IBM zapraszają na spotkanie Common Polska, które odbędzie się w dniach 25-28 maja 2014 r. w Mikołajkach. COMMON jest stowarzyszeniem firm, organizacji i osób fizycznych będących użytkownikami komputerów IBM.
Z dumą informujemy, że nasze rozwiązanie Comarch SFA Trade Promotion Management zostało uwzględnione w raporcie Gartnera Vendor Panorama for Trade Promotion Management in Consumer Goods, 2014.
Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.