NAC jest architekturą, która pozwala administratorom na uwierzytelnianie, kontrolę dostępu, skanowanie, uaktualnianie i wymuszanie polityki bezpieczeństwa na stacjach końcowych przed uzyskaniem dostępu do siec
Comarch został sponsorem konferencji Loyalty 2010 organizowanej przez Airline Business i Global Flight. Konferencja odbędzie się w dniach 23-24 lutego w Kuala Lumpur w Malezji.
Firma Riverbed Technology - partner Comarch w zakresie optymalizacji sieci WAN, wprowadziła na rynek rozszerzoną wersję swojego rozwiązania analitycznego dla sieci i aplikacji, Cascade.
Comarch Inc. oraz JetBlue Airways, amerykańskie linie lotnicze znane z pionierskiej obsługi klienta, podpisali wieloletnią umowę dotyczącą wdrożenia i utrzymania systemu Comarch Loyalty Management FFP.
Pod koniec ubiegłego roku w Hanoi w Wietnamie odbyły się wspólne warsztaty organizacji GS1 Wietnam oraz firm COMARCH i SA2 Worldsync. Comarch jest obecny w Wietnamie od 2009 roku, oferując swoje autorskie rozwiązanie EDI Platformę Comarch ECOD.
Comarch ECOD od 2009 roku działa aktywnie w krajach azjatyckich. Po sześciu miesiącach działalności w Wietnamie Comarch zdobył już na tym rynku 200 klientów. Aż tylu dostawców jest gotowych do otrzymywania zamówień z sieci Metro Wietnam poprzez platformę ECOD.
Sektor Handlu i Usług Comarch wyróżnił BP tytułem Złotego Klienta Comarch. BP Polska jest wieloletnim klientem Comarch zarówno w obszarze programów lojalnościowych (Comarch Loyalty Management), outsourcingu sieci WAN jak i systemu elektronicznej wymiany dokumentów ECOD.
Spółka Sto-ispo należąca do międzynarodowego koncernu Sto AG przedłużyła o kolejne trzy lata umowę na świadczenie usług outsourcingu sieci WAN przez Comarch. Spółka Janusza Filipiaka udostępni firmie Sto-ispo łącza telekomunikacyjne i zakończenia łączy wraz z monitoringiem oraz serwisem.
Ruszyła kolejna wersja językowa portalu ECOD. Oznacza to, że francuscy klienci mogą w swoim ojczystym języku wymieniać dokumenty elektroniczne z partnerami biznesowymi za pośrednictwem Platformy Comarch ECOD.
AKZO NOBEL Polska należący do międzynarodowego koncernu, który jest największym producentem farb i specjalistycznych środków chemicznych na świecie rozszerza dotychczasową współpracę z Comarch i podpisuje umowę na wdrożenie i utrzymanie platformy Comarch ECOD Dystrybucja i Comarch ECOD Business Portal. Wdrożenie obu produktów Comarch pozwoli na raportowanie także tradycyjnego kanału sprzedaży (AKZO NOBEL korzysta z systemu Comarch ECOD Operator) oraz pozwoli na optymalizację komunikacji i przepływu informacji z hurtem partnerskim.
Inżynierzy Systemowi firmy Comarch ciągle poszerzają swoje umiejętności i kwalifikacje w dziedzinie rozwiązań Contact Center. Do swoich szerokich kompetencji dopisali niedawno kilka certyfikatów firmy Avaya.
Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.