W ostatnich latach obserwujemy zaciętą walkę o klienta w handlu detalicznym. Wiele podmiotów rozpoczęło inwestycje w celu uruchomienia alternatywnych kanałów sprzedaży, w tym e-commerce.
Comarch został uwzględniony w najnowszym raporcie badawczym firmy Forrester zatytułowanym "Now Tech: Loyalty Marketing, Q4 2018".
Rozwiązanie Comarch zostało włączone do najnowszego raportu firmy Forrester: "Now Tech: Content Platforms, Q3 2018."
Rozwój outsourcingu to wciąż gorący temat. Jak coraz powszechniejszy dostęp do nowych technologii wpływa na ciągle zmieniającą się branżę outsourcingową?
„Współpraca" to słowo-klucz, odmieniane przez wszystkie przypadki podczas projektowania nowego Comarch Global Operations Center.
Zajmując się prowadzeniem projektów outsourcingowych w zakresie obsługi infrastruktury i użytkownika końcowego od wielu lat mam styczność i możliwość obserwacji mnóstwa niezmiernie ciekawych zdarzeń u naszych klientów.
Cloud computing to jeden z najmodniejszych i jednocześnie najprężniej rozwijających się obszarów współczesnego IT.
To oczywiste – dba o dobrą komunikację. Nie, to wcale nie jest wstęp do branżowego żartu. Dla niektórych pracowników Comarch praca na pustyni to codzienność.
W jaki sposób rozwinęły się rozwiązania chmurowe w ciągu ostatnich kilku lat? Jak wygląda najbliższa przyszłość cyfrowego krajobrazu?
Dzięki usługom w chmurze na rynku usług medycznych coraz popularniejsze stały się e-wizyty lekarskie, e-recepty oraz monitorowanie stanu zdrowia za pomocą urządzeń mobilnych.
Comarch i AIIM nawiązały współpracę, aby stworzyć nowy, poradnikowy e-book dotyczący strategii e-fakturowania dla biznesu.
Czym jest NOC - Network Operations Center i jak wspiera codzienny biznes? Czy rozwijająca się chmura zmieni podejście do oferowanych usług w ramach NOC?
Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.