Sektor Handlu i Usług Comarch wyróżnił BP tytułem Złotego Klienta Comarch. BP Polska jest wieloletnim klientem Comarch zarówno w obszarze programów lojalnościowych (Comarch Loyalty Management), outsourcingu sieci WAN jak i systemu elektronicznej wymiany dokumentów ECOD.

– BP Polska jest dla nas niezwykle istotnym klientem. Wdrożenie systemu lojalnościowego w BP Polska umożliwiło jego późniejszą implementację, również w innych krajach, w których koncern BP prowadzi programy lojalnościowe m.in. w Niemczech, Francji i Hiszpanii – mówi Piotr Dziurzyński, Dyrektor Sprzedaży w Sektorze Handlu i Usług.

Nagroda w postaci pamiątkowych medali została wręczona w Krakowie przedstawicielom Działu Marketingu BP Polska.

Nagrody Złotego Klienta będą przyznawane rokrocznie klientom, którzy aktywnie wspierają Comarch w rozwoju produktów oraz w pozyskiwaniu nowych odbiorców i rynków.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.