Comarch Loyalty Management w raporcie Gartnera „The CRM Vendor Guide 2018”
Dobra passa Comarchu trwa. Jako jedyna firma z Polski, krakowski dostawca został po raz kolejny doceniony przez twórców prestiżowego raportu Gartner. Comarch udowadnia tym samym, że na stałe zagościł już w gronie najlepszych dostawców rozwiązań lojalnościowych.

W raporcie “The Gartner CRM Vendor Guide, 2018” skupiono się na współczesnym krajobrazie oprogramowania CRM. Gartner obliczył, że przychody z systemów CRM tylko w 2017 roku stanowiły ponad 40,7 miliarda dolarów i do 2020 roku staną się największym segmentem rynku oprogramowania, wyprzedzając nawet rozwiązania do zarządzania danymi. Badacze zwracali uwagę również na dostosowanie rozwiązań do nowych regulacji o ochronie danych osobowych RODO oraz do rosnących wymagań klientów w kwestii wielokanałowego customer experience. Gartner przewiduje także, że do 2022 zwiększy się rola Artificial Intelligence, wyszukiwania głosowego i wizualnego oraz technologii video w zarządzaniu obsługą klienta.

Gartner wyselekcjonował 23 dostawców z całego świata, w tym Comarch, którzy posiadają zintegrowaną wizję na połączenie lojalności, pozyskiwania klienta i utrzymywanie go w ramach marketingu wielokanałowego. Warto nadmienić, że Comarch to jedyne polskie przedsiębiorstwo, które znalazło się w zestawieniu. Oprócz wyróżnienia za rozwiązania lojalnościowe, Comarch został także umieszczony w grupie najlepszych dostawców aplikacji FSM (Field Service Management).

Jesteśmy niezmiernie dumni z naszej platformy lojalnościowej i cieszymy się, że jest ona doceniana nie tylko przez naszych klientów, ale także przez specjalistów i badaczy rynku. Obecność w raporcie Gartnera już po raz kolejny bez wątpienia świadczy o wysokiej pozycji Comarch wśród liderów dostarczających rozwiązania loyalty management – komentuje Krystian Otfinowski, Product Manager w Comarch.

 

O raportach Gartner


Gartner to wpływowa amerykańska firma badawczo-doradcza, która od prawie 40 lat zajmuje się analizą rynku technologii informatycznych, wskazywaniem liderów branż i prognozowaniem trendów. Raporty Gartnera skupiają się na najistotniejszych dostawcach i rozwiązaniach na świecie i oferują pomoc w kwestii doboru odpowiednich technologii.

 

O rozwiązaniu Comarch Loyalty Management


Comarch Loyalty Management pozwala na tworzenie i prowadzenie atrakcyjnych mechanizmów angażowania i nagradzania klientów, ułatwia efektywne zarządzanie danymi uczestników, a także wspiera komunikację poprzez wiele kanałów oraz dostarcza informacji dotyczących wyników programu. Rozwiązanie oferuje narzędzia konieczne do powstania dopasowanego programu lojalnościowego, zarówno dla klientów indywidualnych jak i partnerów biznesowych.

 

Raport “The Gartner CRM Vendor Guide, 2018” jest dostępny do pobrania tutaj https://www.gartner.com/en/documents/3877176




Dowiedz się więcej na temat:
Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.