Comarch Loyalty Management wdrożony w sieci stacji benzynowch OKKO na Ukrainie
“Fishka” to nazwa programu lojalnościowego, opartego na
rozwiązaniu Comarch Loyalty Managment, z którego korzystać obecnie mogą
klienci stacji benzynowych OKKO na Ukrainie.Program zainicjowany został
przez Galnaftogaz, wiodącą spółkę ukraińską, której główna działalność
koncentruje się na sprzedaży paliw i towarów konsumpcyjnych dla stacji
OKKO. Firma jest jednym z trzech liderów w sprzedaży produktów
naftowych na rynku detalicznym na Ukrainie.
Rozwiązanie wdrożone przez Comarch jest dedykowane
stałym klientom stacji OKKO oraz sklepów dyskontowych. Program “Fishka”
umożliwia gromadzenie punktów za zakup produktów standardowych oraz
promowanych, jak również za udział w kampaniach promocyjnych i innych
wydarzeniach. Program umożliwia uczestnikom wymianę zgromadzonych
punktów na atrakcyjne nagrody oraz usługi dostępnych na stronach OKKO.
Program oferuje m.in. automatyczne naliczanie punktów
standardowych oraz bonusowych, segmentację klientów, spersonalizowaną
komunikację, a także szeroki zakres interesujących promocji opartych na
zróżnicowanych parametrach, takich jak: produkty, promocje i okres ich
trwania, segmenty klientów, lokalizacje oraz partnerzy. Na katalog
nagród składają się akcesoria samochodowe, usługi (np. myjnia),
akcesoria domowe, wypoczynkowe, zabawki dla dzieci oraz kupony
dyskontowe.
Comarch Loyalty Management doskonale wpisuje się w
strategię rozwoju Galnaftogaz. Umożliwi dynamiczny rozwój bazy
klientów, a także wpłynie pozytywnie na atrakcyjność oferty skierowanej
zarówno do klientów, jak i partnerów OKKO, zwiększając przy tym
sprzedaż. Budowa indywidualnych relacji z odbiorcami oraz wzmocnienie
skuteczności działań marketingowych przełoży się na pozytywny wizerunek
firmy i zwiększenie jej udziału w rynku.
Comarch Loyalty Management to opłacalne,
nowoczesne oraz elastyczne rozwiązanie zaprojektowane, by wspierać
zarządzanie programami lojalnościowymi w różnych branżach. CLM został
wdrożony w wielu sektorach gospodarki, m.in. telekomunikacyjnym,
finansowym; retail & FMCG, a także w branży farmaceutycznej oraz
liniach lotniczych. Comarch rozwija system CLM już od ponad 7 lat.
Przez ten czas udało się dostosować system do wymogów rynku i
udowodnić, że rozwiązanie Comarch może spełniać oczekiwania rynku oraz
dobrze służyć nawet najbardziej wymagającym klientom.