Comarch organizuje czwartą edycję Comarch Loyalty Management Conference
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w czwartej edycji międzynarodowej Konferencji Comarch Loyalty Management, która odbędzie się w dniach 21 - 22 października 2010 r. w Barcelonie. Jej uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z rozwiązaniami IT wspierającymi zarządzanie lojalnością oraz podobnymi użytecznymi narzędziami, które będą prezentowane z punktu widzenia ekspertów, analityków oraz kluczowych klientów Comarch. Tematem przewodnim będzie integracja zasad lojalnościowych z kulturą, strategią i codzienną praktyką firmy. W programie konferencji znajdą się wystąpienia analityków, prezentacje produktów Comarch, dyskusje panelowe oraz omówienia serii case studies, m.in. Żywiec (Heineken), JetBlue, BP, Leroy Merlin, OKKO. Ta wymiana wiedzy i doświadczeń będzie bez wątpienia niezwykle pomocna w poszukiwaniach najskuteczniejszego sposobu zestrojenia ze sobą takich elementów firmy, jak: pracownicy, procesy biznesowe i technologie związane z klientem w celu zbudowania pozytywnych relacji konsumenckich.
Więcej informacji o konferencji znajdziesz tutaj.