Comarch został Partnerem Premium konferencji World Air Forum 2011 organizowanej w październiku przez Airline Business w Amsterdamie. Konferencja skupia członków zarządów linii lotniczych oraz portów lotniczych z całego świata i ma szansę w krótkiej perspektywie stać się lotniczym Davos. Dodatkowo, na konferencję są zapraszani wysocy przedstawiciele przewoźników kolejowych, ponieważ kolej jest elementem przyszłego, zintegrowanego łańcucha dostaw w procesie transportowym.

Jako Partner Premium, Comarch nie tylko uczestniczy w wybranym panelu tematycznym, ale także, będąc jednym z 4 partnerów strategicznych, został włączony w globalną kampanię marketingową WAF 2011 i ma wpływ na kształt całej konferencji.

- Obecność Comarch na jednej z najważniejszych konferencji lotniczych jest potwierdzeniem globalnej konkurencyjności naszych produktów dla branż transportu i turystyki. W naszej codziennej pracy myślimy globalnie i działamy globalnie - mówi Dominik Boniecki, menedżer produktów dla grupy Travel, Comarch.

Comarch jest wiodącym dostawcą systemów dla branż transportu i turystyki na świecie. Oferuje pakiet oprogramowania w ramach Comarch Travel CRM, będący informatycznym wsparciem dla inicjatyw w ramach marketingu relacji z klientem. Wchodzący w skład pakietu Comarch Loyalty Management jest jednym z najbardziej zaawansowanych systemów lojalnościowych na świecie - posiada wersje obsługujące nie tylko firmy transportowe, ale także branże retail&fmcg, paliwową, farmaceutyczną, lotniczą, telekomunikacyjną, ochrony zdrowia oraz sektor bankowy. System został wdrożony u ponad 30 klientów w Europie i Stanach Zjednoczonych.

 

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.