Comarch sponsorem 3 edycji Russia Customer Loyalty Summit
Comarch został sponsorem 3 edycji konferencji Russia Customer Loyalty Summit, która odbędzie się w dniach 30.11-1.12 2011 roku w Moskwie. Jest to wiodąca konferencja lojalnościowa dla specjalistów branży marketingu na rynku rosyjskim. Przez 2 dni najbardziej doświadczeni i znani eksperci lojalnościowi z głównych firm branży Retail&FMCG z Rosji i świata będą się dzielić swoim doświadczeniem i wiedzą w zakresie efektywności programów i nowoczesnych kanałów komunikacji z klientem.
Tegoroczna konferencja będzie się koncentrować m.in. na nowych trendach w zakresie co-brandingu, social media i programów koalicyjnych, efektywności programów lojalnościowych, lojalności w sektorze B2Boraz jak wyróżnić się na silnie konkurencyjnym rynku.
Comarch jako sponsor wydarzenia będzie aktywnie uczestniczyć w sesji „Segmentacja bazy danych, narzędzia CRM w programach lojalnościowych”. Ekspert Comarch, Bartosz Demczuk, dyrektor konsultingu ds. rozwiązań lojalnościowych i marketingowych, wygłosi prezentację zatytułowaną „Loyalty Wars”.
Obecność Comarch na jednej z najważniejszych konferencji lojalnościowych potwierdza silną pozycję firmy w branży marketingowej i programów lojalnościowych na rynku rosyjskim.
Comarch jest wiodącym w świecie dostawcą rozwiązań IT, które pozwalają na uruchomienie i zarządzanie skutecznymi i unikatowymi programami lojalnościowymi oróżnej wielkości. Comarch Loyalty Management, jedno z rozwiązań platformy Comarch Enterprise Marketing Management, jest sklasyfikowany jako jeden z najbardziej zaawansowanych systemów lojalnościowych na świecie. Comarch Loyalty Management wspiera zarządzanie programami lojalnościowymi m.in. w Rosji i na Ukrainie w takich firmach jak: X5 Retail Group, Loyalty Partners Vostok (Program Malina), S7 Airlines, OKKO.
Zapraszamy do wzięcia udziału w prezentacji!
1 grudnia, czwartek 13:20-13:50.
Więcej informacji na temat konferencji pod adresem: https://loyalty-conferences.com/