Comarch sponsorem Loyalty 2011, jednej z najważniejszych konferencji na rynku przewozów lotniczych
Comarch jest sponsorem konferencji Loyalty 2011, która odbędzie się w dniach 21-23 II 2011 w Fort Worth w Teksasie. Agenda Loyalty 2011 jest skoncentrowana wokół zagadnień frequent flyer programs (FFP), partnerstw strategicznych i długoterminowych strategii lojalnościowych. Oprócz sponsoringu, Comarch podczas konferencji organizuje także warsztaty eksperckie.
W pierwszym dniu eksperci Comarch poprowadzą warsztat Wykorzystaj informacje, które posiadasz! – rola narzędzi Business Intelligence w procesie podejmowania decyzji. Głównym celem warsztatów będzie przedstawienie wewnętrznych systemów IT, które są źródłem informacji niezbędnych do efektywnego zarządzania nie tylko programami lojalnościowymi, ale także całością organizacji. Słuchacze dowiedzą się jak znaleźć, skategoryzować i ewaluować dane w najbardziej efektywny sposób dzięki wykorzystaniu narzędzi Business Intelligence.
Comarch od lat obserwuje, aktywnie uczestniczy i wpływa na oblicze rynku lojalnościowego w Polsce i za granicą, jest m.in. globalnym dostawcą rozwiązań lojalnościowych dla linii lotniczych, (Lot, JetBlue Airways, S7).