Comarch w raporcie Forrestera “Now Tech: Loyalty Marketing, Q4 2018”
Comarch został uwzględniony w najnowszym raporcie badawczym firmy Forrester zatytułowanym "Now Tech: Loyalty Marketing, Q4 2018". Forrester wyselekcjonował dostawców na podstawie obecności na rynku, funkcjonalności oferowanych przez nich rozwiązań jak i usług. Analitycy zidentyfikowali trzy kluczowe segmenty w marketingu lojalnościowym na podstawie raportowanych przychodów generowanych przez dostawców z ich biznesu i zakresu oferowanych rozwiazań.
W sumie Forrester wskazał tylko 36 dostawców, którzy różnią się wielkością, możliwościami, lokalizacją geograficzną i orientacją na rynek. Comarch znalazł się wśród graczy średniej wielkości (od 25 do 75 milionów dolarów przychodów) i hybrydowych dostawców rozwiązań lojalnościowych.
Wierzymy, że uwzględnienie nas w tym raporcie Forrester potwierdza naszą znaczącą i silną pozycję na rynku marketingu lojalnościowego. Comarch koncentruje się na promowaniu strategii lojalnościowych dla najlepszych marek korporacyjnych wychodząc poza zwykłe promocje z punktami i zniżkami. Forrester docenił Comarch nie tylko za wdrażaną technologię, ale także za kompleksowe usługi lojalnościowe dostarczane dla uznanych firm - mówi Radosław Zep, Product Manager rozwiązań Loyalty & Marketing w Comarch.
Comarch dostarcza kompleksowe rozwiązania lojalnościowe, które wspierają cały cykl interakcji z klientem. Zapewniamy zaawansowaną technologię i profesjonalne usługi zaspokajające szerokie spektrum wymagań lojalnościowych: od strategii po zarządzanie kampaniami i programami, zaangażowanie klientów, raportowanie i analizy.