Comarch wdraża system Comarch Loyalty Management FFP dla linii lotniczych w Rosji
W grudniu 2008 roku rosyjskie linie lotnicze S7 uruchomiły program Frequent Flyer oparty na rozwiązaniu Comarch.
Rozwiązanie
wdrożone przez Comarch zostało stworzone z myślą o pasażerach linii S7
w celu umożliwienia często podróżującym gromadzenie mil wymienialnych
na darmowe loty i inne nagrody. Program oferuje wiele możliwości,
m.in.: automatyczne naliczanie mil za okres przed dołączeniem do
programu Frequent Flyer, naliczanie zaległych mil poprzez zgłoszenia
online, definiowanie różnych statusów uczestników programu oraz szeroki
zakres interesujących promocji opartych na zróżnicowanych parametrach,
takich jak: regiony, segmenty lotnicze, odległości, statusy uczestników
oraz segmenty pasażerów. Nagrodami związanymi zarówno z branżą
lotniczą, jak i nielotniczą będą między innymi bilety, podwyższenie
klasy podróży, udogodnienia hotelowe, wycieczki, vouchery i inne
usługi.
Rozwiązanie Comarch FFP jest kluczowym aspektem kontynuowania
strategii rozwoju S7. Umożliwi ono dynamiczny rozwój bazy danych
pasażerów, spersonalizowaną komunikację z podróżnymi, wzrost lojalności
klientów oraz wzmocnienie skuteczności działań marketingowych.
Comarch Loyalty Management to opłacalne, nowoczesne oraz
elastyczne rozwiązanie zaprojektowane, by wspierać zarządzenie nie
tylko programami typu Frequent Flyer, ale również programami
lojalnościowymi w różnych sektorach gospodarki. Produkt CLM został
wdrożony w wielu branżach, takich jak: telekomunikacja; finanse i
bankowość; retail & FMCG oraz branża farmaceutyczna. Comarch
rozwija system CLM już od ponad 7 lat. Przez ten czas firmie udało się
dostosować system do wymogów rynku i udowodnić, że rozwiązanie Comarch
może spełniać oczekiwania oraz dobrze służyć nawet najbardziej
wymagającym klientom.