Comarch zdobył nagrodę Loyalty Awards 2018
Wielki sukces Comarch! Podczas globalnej konferencji lojalnościowe dla branży travel - The 10th Annual Loyalty Conference & Awards w Bangkoku zdobyliśmy główną nagrodę w kategorii Best Supplier Initiative. Wyróżnione zostało rozwiązanie Comarch Social Mining.
Proces wyboru zwycięzców przebiegał dwuetapowo. Najpierw komisja złożona z ekspertów z branży lotniczej z firm Finnair, Jet Airwyas, Global Flight oraz Catchit Loyalty oceniała wszystkie zgłoszone rozwiązania w pięciu kategoriach:
- Best Marketing Campaign
- Best Use of Technology
- Best Loyalty Partnership
- Excellence in Management
- Best Supplier Initiative
Comarch Social Mining startował w kategorii przeznaczonej dla dostawców, która wymagała przedstawienia najciekawszej inicjatywy podjętej przez firmę w roku poprzednim.
Po zawężeniu listy do trzech finalistów, każdy z nich miał możliwość zaprezentowania swojej inicjatywy przed publicznością zebraną na konferencji. Podczas prezentacji należało przekonać uczestników do swojego rozwiązania, ponieważ to ich głosy zadecydowały o wyborze zwycięzcy.
Comarch Loyalty Management wzbogacony o Comarch Social Mining gromadzi dane o lojalnościowe i społecznościowe w jednej bazie, pozwalając odkryć najbardziej wpływowych członków programu lojalnościowego, zarządzać reputacją marki i przeprowadzić analizę konkurencji. Wszystkie funkcje są dostępne z jednego interfejsu użytkownika, aby mieć pewność, że prowadzony program lojalnościowy jest prawdziwym sukcesem. – tak w skrócie reprezentanci Comarch przedstawili nagrodzony projekt.
Jednak nasz pobyt w Bangkoku to nie tylko odbiór (oczywiście zasłużonej!) nagrody. Konferencja Annual Loyalty Conference & Awards to wspaniała okazja, żeby dowiedzieć się czegoś więcej o nowych technologiach i trendach w lojalności w branży podróżniczej: liniach lotniczych, lotniskach, hotelach, itd. Spotkanie gromadzi najważniejszych przedstawicieli i ekspertów, którzy chętnie dzielą się swoimi doświadczeniami i wiedzą.
Głównymi tematami poruszanymi na konferencji były:
- Przyszłość lojalności klientów - jak AI zmienia branżę podróży?
- Jak zmienić FFP na podstawę przychodów?
- Jaka przyszłość czeka programy lojalnościowe?
- Jak media społecznościowe działają w Chinach?
- Jak programy lojalnościowe pasują do nowego środowiska płatności mobilnych?
Wśród prelegentów nie mogło zabraknąć specjalistów z Comarch oraz naszych klientów. Na zaproszenie Comarch, Patricia Rey, Dyrektor Programów Lojalnościowych z Enterprise Rent-a-car przedstawiła prezentację pod tytułem „Getting Out of Our Bubble” dotyczącą wykorzystania programów lojalnościowych w marketingu wielokanałowym.
Wszystkim zaangażowanym w ten projekt serdecznie gratulujemy!