Nowy wymiar lojalności. Ascendant Loyalty Marketing rozpoczyna współpracę z firmą Comarch
Ascendant Loyalty Marketing, dostawca kompleksowych rozwiązań lojalnościowych z siedzibą w Chicago, łączy siły z krakowską firmą IT, Comarch. Rezultatem ich współpracy ma być wszechstronny program usług skierowanych na budowanie lojalności i zaangażowania klientów dla marek z całego świata.
Kooperacja ta będzie opierała się na połączeniu eksperckiej wiedzy dotyczącej rozwiązań lojalnościowych firmy Ascendant Loyalty Marketing z zaawansowanymi zasobami technologicznymi Comarch. Podczas gdy Ascendant Loyalty Marketing wniesie do projektu szerokie doświadczenie w zakresie obsługi klienta i budowania lojalności, Comarch udostępni swoje najnowocześniejsze, oparte na technologii AI/ML rozwiązania informatyczne do kompleksowego zarządzania programami lojalnościowymi oraz automatyzacji działań marketingowych.
- Wykorzystując usługi konsultingowe i strategiczne Ascendant Loyalty z najnowocześniejszą technologią lojalnościową Comarch opartą na AI/ML, jesteśmy gotowi zapewnić firmom atrakcyjne i oparte na technologii rozwiązanie zwiększające zaangażowanie klientów i maksymalizujące rentowność. Liczymy na to, że razem będziemy mogli wywrzeć znaczący wpływ na rynek i rozszerzyć nasz zasięg na bardziej lojalnych klientów na całym świecie – mówi Christopher Sandstrom, Director of Strategy & Growth Americas w Comarch
Współpraca pomiędzy Ascendant Loyalty Marketing a firmą Comarch będzie oparta na systemie opłacanych poleceń. Projekt ten stanowi część inicjatywy Partner Network, którą Ascendant Loyalty Marketing rozpoczął w Europie i aktualnie rozwija w USA.
- Siła Comarch jest naszą siłą. Oboje mamy pasję do budowania, wdrażania i obsługi klientów, którzy aspirują do robienia wielkich rzeczy dla cenionych klientów zarówno w konstrukcjach B2C, jak i B2B. Popyt jest największy, jaki kiedykolwiek widzieliśmy zarówno w Ameryce Północnej, jak i na całym świecie. Klienci dążą do tworzenia lub odświeżania programów, które nie tylko wprowadzają innowacje, ale także przynoszą zysk w całym okresie użytkowania. Polegamy na naszych partnerach MarTech, którzy we właściwym momencie wdrożą optymalne rozwiązanie technologiczne. Globalny zasięg Comarch czyni go idealnym partnerem do maksymalizacji zwrotu z inwestycji w trudnych konkurencyjnych sektorach – dodał David A. Slavick, współzałożyciel i partner w Ascendant Loyalty / Ascendant Global Network
Comarch i Ascendant Loyalty Marketing bardzo cieszą się na perspektywę współpracy przy nadchodzących działaniach marketingowych. Wykorzystując wiedzę, doświadczenie i umiejętności partnera, obie marki mają szansę umocnić swoje pozycje na rynku i zwiększyć bazy klientów zainteresowanych rozwiązaniami lojalnościowymi.
Aby dowiedzieć się więcej o rozwiązaniach lojalnościowych oferowanych przez Comarch, kliknij tutaj.
Ascendant Loyalty Marketing to amerykańska firma specjalizująca się w usługach zorientowanych na klienta w celu poprawy lojalności i zaangażowania marki. ALM dostarcza rozwiązania CRM/Loyalty dla takich marek jak Famous Footwear, Foot Locker, Macy's, Red Lobster i MetaCorp.