Więcej korzyści dla członków programu Norwegian Reward dzięki rozwiązaniom Comarch
Ze względu na wzrost liczby członków i nowe korzyści w programie lojalnościowym, Norwegian Reward podpisał umowę z Comarch na rozbudowę platformy do zarządzania programem lojalnościowym. Współpraca z krakowską firmą informatyczną, która zrealizowała już wdrożenia dla kilku linii lotniczych, m.in.: Brussels Airlines, Azul, S7 czy Turkish Airlines, pozwoli programowi norweskiego przewoźnika zyskać na znaczeniu w skali globalnej wraz z dynamicznym rozwojem linii.
Nasi klienci oczekują niskich cen biletów, ale mają też swoje warunki. Ta współpraca jest częścią globalnego rozwoju firmy i przynosi nowe i bardziej atrakcyjne korzyści, lojalnym klientom na całym świecie. Korzystając z nowego systemu będziemy w stanie szybciej przyłączyć wielu zewnętrznych partnerów do programu, nie wspominając o dodawaniu nowych korzyści i nagród – mówi Brede Huser, wiceprezes Norwegian Reward.
Jesteśmy dumni z tego, że Norwegian Reward powierzył Comarch rozwój przebudowywanego programu lojalnościowego. Podpisanie tego kontaktu po raz kolejny potwierdza posiadaną przez nas pozycję eksperta w dziedzinie lojalności i status zaufanego partnera biznesowego. Współpraca jest szczególnie ciekawa, ponieważ Norwegian to pierwszy niskokosztowy przewoźnik w Europie, który dostrzegł olbrzymią wartość lojalności w na rynku linii lotniczych - mówi Piotr Kozłowski, Dyrektor Consultingu w zakresie rozwiązań dla linii lotniczych i branży turystycznej w Comarch.
W 2015 Norwegian Reward udostępnił członkom programu wiele nowych możliwości, które pozwoliły klientom wybierać nagrody takie jak bezpłatna rezerwacja miejsc, darmowy bagaż rejestrowany lub przejście fast track na lotnisku lub zbierać tzw. CashPoints umożliwiające rezerwację darmowych lotów. Zmiany w programie zostały przyjęte tak dobrze, że został on zwycięzcą niezależnego testu programów lojalnościowych dla pasażerów, wyprzedzając konkurencyjne programy takie jak EuroBonus. W rozwoju Norwegian Reward nowy partner to krok naprzód, który współgra ze strategią całej grupy Norwegian.
Norwegian to trzeci pod względem wielkości niskokosztowy przewoźnik w Europie, który dzięki flocie złożonej ze 100 maszyn obsługuje 400 tras, do 130 miejsc odcelowych w Europie, Afryce Północnej, na Bliskim Wschodzie, w Tajlandii, na Karaibach i w Stanach Zjednoczonych.
Comarch Loyalty Management to część platformy Comarch CRM & Marketing, która dostarcza klientom najnowsze rozwiązania IT umożliwiające całościowe zarządzanie programami lojalnościowymi. Wśród linii które wybrały CLM są JetBlue Airways, Turkish Airlines, Azul Airways, S7, Brussels Airlines i CEBU Pacific.
Zobacz również
Dowiedz się więcej na temat: