Programy lojalnościowe Comarch Loyalty Management z nagrodą Loyalty 2015 Awards
Tym razem rozwiązania Comarch otrzymały „Loyalty 2015 Awards”, czyli jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży zarządzania relacjami i budowania lojalności klienta. Zwycięskie projekty to wdrożenia zrealizowane dla linii lotniczych: Jet Blue oraz airBaltic.
Nagroda „Loyalty 2015 Awards” to dowód, że rozwiązania Comarch Loyalty Management spełniają oczekiwania konsumentów i trafiają w ich potrzeby, a jednocześnie są docenianie przez specjalistów oraz praktyków z zakresu budowania lojalności wśród klientów. Wieloletnie doświadczenie naszych pracowników, praktyczna wiedza oraz indywidualne podejście do firm partnerskich to klucz do powodzenia naszych projektów. Cieszymy się, że sukces obydwu programów partnerskich został zbudowany na fundamentach rozwiązań Comarch – mówi Piotr Kozłowski, Comarch CRM&MARKETING, Consulting Director.
Linie lotnicze airBaltic otrzymały nagrodę w dwóch kategoriach: najlepsza kampania marketingowa dla programu lojalnościowego – za uruchomienie programu lojalnościowego PINS oraz najlepszy program lojalnościowy roku. Natomiast JetBlue Airways zostały zwycięzcą w kategorii najlepsze wykorzystanie grywalizacji w celu zwiększenia lojalności klientów. Dodatkowo JetBlue otrzymały rekomendację za najlepsze wykorzystanie komunikacji w programie lojalnościowym oraz rekomendację dla programu lojalnościowego w kategorii Travel. Z kolei w zeszłym roku wyróżnienia otrzymały programy wdrożone dla L'Occitaine oraz Lotniska Heathrow.
Ceremonia rozdania nagród odbyła się 9 czerwca w Londynie.
Jednocześnie pragniemy przypomnieć, że to już kolejne nagrody dla rozwiązań CLM w tym roku. W lutym 2015 roku programy lojalnościowe dla Azul Brazilian Airlines and JetBlue Airlines zostały wyróżnione prestiżową nagrodą Loyalty 2015, których wręczenie odbyło się podczas konferencji, organizowanej przez Airline Business and Global Flight.
Comarch Loyalty Management jest elementem platformy Comarch CRM&Marketing, na którą składa się rodzina produktów wspomagających działania marketingowe przedsiębiorstw. Jest to jeden z najbardziej zaawansowanych systemów lojalnościowych na świecie, który posiada wersje obsługujące branże m.in.: retail&FMCG, paliwową, farmaceutyczną, lotniczą, telekomunikacyjną, ochrony zdrowia oraz sektor bankowy. System został wdrożony u ponad 80 klientów w 29 krajach na całym świecie, wspiera 215 milionów użytkowników i przetwarza ponad 4,7 milionów transakcji dziennie, korzystając z platformy lojalnościowej, która została uznawa przez firmę Gartner za jedno z czołowych światowych rozwiązań. Z produktów Comarch Loyalty Management korzystają linie lotnicze takie jak: JetBlue Airways , Azul Airways and S7, Brussels Airlines, CEBU Pacific.