Comarch opracował system IT do obsługi programu lojalnościowego w Hudson’s Bay
W związku z planowanym otwarciem przez sieć Hudson's Bay 17 domów towarowych w Holandii, firma podjęła współpracę z Comarch na opracowanie nowego programu lojalnościowego dla swoich klientów. Comarch, jeden z wiodących dostawców rozwiązań IT do zarządzania lojalnością i budowania zaangażowania klientów oraz producenta systemów Smart Retail, został wybrany ze względu na dużą wiedzę marketingową i biznesową w przemyśle detalicznym oraz obecność w regionie Beneluks.
Comarch będzie odpowiedzialny za wdrożenie platformy do zarządzania lojalnością klientów oraz uruchomienie aplikacji mobilnej na rzecz HBC. Start programu planowany jest na okres otwarcia sklepów Hudson’s Bay, który przypada w sierpniu.
Comarch dostarczy kompletną platformę dla programu lojalnościowego holenderskiemu oddziałowi firmy Hudson's Bay. Firma potrzebowała narzędzia umożliwiającego pozyskanie jak największej liczby nowych klientów, prowadzenie spersonalizowanej komunikacji z klientami oraz świadczenie usług. Rozwiązanie Comarch pozwoli Hudson's Bay gromadzić istotne dane o klientach, dotyczące ich preferencji w zakresie marek, produktów i kanałów komunikacji w celu dalszego personalizowania ofert lojalnościowych.
- Program lojalnościowy Hudson's Bay zostanie zbudowany na platformie Comarch do zarządzania lojalnością, obejmującej kilka nowatorskich technologii, takich jak usługa umożliwiająca dostosowanie wiadomości do lokalizacji klienta, beacony i powiadomienia push. Sercem całego projektu jest nasz system lojalnościowy (Comarch Loyalty Management) uzupełniony o mobilną aplikację, która ma być kluczowym kanałem komunikacji między marką, sklepami, pracownikami i klientami. Opracowane zostaną także narzędzia dedykowane dla HBC, w tym mobilny kalendarz wydarzeń, umożliwiający klientom zarezerwowanie spotkań z wybranym konsultantem ds. sprzedaży lub stylistą. Jest wiele innych "niespodzianek", ale nie można ich jeszcze ujawnić przed wielkim otwarciem – mówi Joanna Gawęda, dyrektor konsultingu w Comarch.
Comarch CRM
Comarch posiada ponad dwadzieścia lat doświadczenia w projektowaniu, wdrażaniu i integrowaniu rozwiązań IT spełniających najnowsze światowe standardy. Najważniejszą częścią oferty skierowanej do dużych przedsiębiorstw jest kompleksowy pakiet rozwiązań IT i usług eksperckich, który pomaga budować programy lojalnościowe i zarządzać nimi, tworzyć dobre relacje z klientami, automatyzować procesy marketingowe i, ostatecznie, zwiększać zyski. Nasze oprogramowanie wspiera wszystkie działania tworzące wartość dla uczestników programu lojalnościowego. Comarch zna specyfikę wielu branż dzięki doświadczeniu zdobytemu w trakcie pracy z ponad osiemdziesięcioma klientami, do których zaliczają się firmy FMCG, sieci handlowe, operatorzy telekomunikacyjni, instytucje finansowe, linie lotnicze i lotniska, m.in. JetBlue Airways, Heathrow Airport czy BP. Oferta Comarch obejmuje również narzędzia do analizy Big Data i innowacyjne, oparte na grywalizacji, systemy do budowania zaangażowania klientów, które zwiększają zyski i wzmacniają relacje pomiędzy klientami, partnerami i marką.
https://www.comarch.pl/handel-i-uslugi/crm-marketing/
Hudson’s Bay
Firma Hudson's Bay, została założona w 1670 roku i jest najstarszą firmą w Ameryce Północnej. Hudson's Bay stała się ekskluzywnym domem handlowym w Kanadzie, działającym obecnie w 90 lokalizacjach oraz w serwisie thebay.com. Po raz pierwszy od rozpoczęcia działalności, w 2017 roku Hudson's Bay otworzy się poza Kanadą z 10 nowymi sklepami w Holandii, a uruchomieniem sklepu internetowego hudsonsbay.nl. Ta ekspansja wprowadzi nowy styl zakupów w Holandii. Hudson's Bay zyskał reputację dzięki jakości, profesjonalnej obsłudze i stylowi, oferując dobrze dobrany asortyment ekskluzywnych i popularnych projektantów, marek, producentów i akcesoriów a także wysokiej jakości żywności.