Serdecznie zapraszamy do udziału w warsztatach Call Center, które odbędą się 22 września 2011 roku (czwartek) w hotelu The Westin Warsaw, Al. Jana Pawła II 21, Sala Gemini.

Warsztaty będą miały charakter kameralny i będą skierowane do wybranej grupy klientów. Udział w warsztatach jest bezpłatny.

Eksperci Comarch podzielą się z Państwem wiedzą związaną z:

  • Tworzeniem i wdrażaniem Call Center w przedsiębiorstwach
  • Wykorzystaniem systemu Comarch Contact Center do realizacji obranej strategii

Mamy nadzieję, że wiedza i doświadczenie przekazane przez naszych Konsultantów pomogą w wyborze rozwiązania najlepiej spełniającego Państwa oczekiwania.

Serdecznie zapraszamy,
Zespół Comarch

Agenda

10.00 - 10.15

Przywitanie gości - rozpoczęcie warsztatu

10.15 - 13.00

Część teoretyczna:

  • Rynek Call Center w Polsce i na świecie – kompetencje Comarch, dane z rynku
  • ABC Call Center - czyli czym różni się predictive dialing od preview
  • Dlaczego 2/3 wdrożeń kończy się klęską, i co zrobić, aby jej uniknąć?

13.00 - 14.00

Przerwa na lunch

14.00 - 16.00

Część praktyczna:

  • Comarch Contact Center- konstrukcja aplikacji i jej moduły
  • Pokaz wybranych części Systemu

Zgłoszenia prosimy kierować na adres: Kamila.Musialska@comarch.pl

*Uwaga! Ilość miejsc jest ograniczona.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.