Comarch Campaign Management został stworzony dla wszystkich organizacji, które prowadzą działania marketingowe za pośrednictwem kanałów online i offline oraz chcą usprawnić ten obszar działalności, a jednocześnie zwiększyć poziom kontroli i co najważniejsze, skuteczność prowadzonych akcji.

Comarch Campaign Management to rozwiązanie umożliwiające szybkie i efektywne kosztowo projektowanie, uruchamianie i analizę kampanii marketingowych zorientowanych na klienta. System optymalizuje proces planowania kampanii, upraszcza zarządzanie, automatyzuje realizację i umożliwia analizę efektywności jej wyników. Rozwiązanie pomaga także koordynować i śledzić zadania pracowników zaangażowanych w przygotowanie kampanii.

Kluczowe funkcjonalności Comarch Campaign Management obejmują:

Planowanie wieloetapowych kampanii
  • definiowanie etapów kampanii i zależności między nimi
  • automatyzacja działań marketingowych poprzez zdarzenia wyzwalające (triggery)
  • powiązanie etapów kampanii z promocjami lojalnościowymi
  • ustalanie priorytetów kampanii
  • definiowanie  przepływu kampanii z użyciem technologii drag-and-drop
  • kopiowanie kampanii
  • mechanizm akceptacji kampanii
  • planowanie kampanii tylko dla wybranych lokalizacji lub dla całej sieci
  • przypisywanie departamentów 
  • historia zmian dokonanych w kampanii
Zarządzanie workflow kampanii
  • wbudowany spersonalizowany workflow w celu zautomatyzowania procesów wewnętrznych kampanii
  • intuicyjne narzędzie drag-and-drop do tworzenia workflow
  • definiowanie różnych szablonów dla typów kampanii 
  • ustawianie warunków pomiędzy zadaniami
  • powiadomienia i przypomnienia
  • załączniki i komentarze
  • zarządzanie grupami użytkowników
Targetowanie właściwych klientów
  • zaawansowane i precyzyjne targetowanie klientów na podstawie danych demograficznych, wcześniejszych zachowań klientów i historii kampanii
  • łatwy w obsłudze kreator segmentacji
  • automatyczne odświeżanie segmentów 
  • wiele opcji do tworzenia grupy docelowej: od podstaw, filtrowanie istniejących grup docelowych, dodawanie nowych warunków, importowanie gotowych segmentów
  • obliczanie wielkości grupy docelowej w czasie rzeczywistym
  • kompleksowy wgląd w historię interakcji z każdym klientem
  • elastyczny proces importu
Testowanie przygotowanej kampanii
  • tworzenie grup testowych
  • testy A / B w celu wyboru najlepszej wersji wiadomości
  • grupy kontrolne
  • weryfikacja wyglądu i zawartości wiadomości
  • możliwość integracji z zewnętrznymi narzędziami do podglądu wiadomości e-mail w wielu klientach pocztowych i przeprowadzenia testów antyspamowych
Wielokanałowa komunikacja
  • bezpośrednia komunikacja poprzez e-mail, SMS
  • mobile push & inbox messages 
  • edytor email Drag&Drop 
  • bloki treści dla szablonów email 
  • wsparcie dla dynamicznego generowania zawartości e-maili
  • ankiety publikowane na stronie internetowej
  • różne kanały w ramach jednej kampanii
  • rozwiązywanie konfliktów w komunikacji
  • obsługa wysyłki kuponów
  • tworzenie wiadomości cyklicznych
  • zarządzanie uprawnieniami klientów 
Monitorowanie postępu kampanii
  • Dynamic Dashboard – szybki dostęp do najważniejszych wskaźników dotyczących wszystkich kampanii
  • monitoring w czasie rzeczywistym odpowiedzi na wiadomości e-mail za pomocą wielu wskaźników
  • szablony dashboardów 
  • śledzenie otwartych e-maili i wskaźnika kliknięć
  • dostarczone i niedostarczone wiadomości SMS
  • monitoring aktywności indywidualnych klientów
  • podsumowanie testu A/B 
Raportowanie i analiza wyników kampanii
  • standardowe szablony raportów dla kluczowych elementów kampanii
  • różne formaty raportów
  • zaplanowanie, eksport, udostępnianie raportów w ramach całej firmy
  • rozbudowane możliwości analizy dostarczane przez rozwiązanie Comarch Business Intelligence

Korzyści Comarch Campaign Management

Korzyści

Rozwiązanie Comarch Campaign Management pomoże Ci zaplanować i przeprowadzić skuteczne kampanie marketingowe i przyniesie wiele korzyści, w tym:

  • uproszczone planowanie i jednolita współpraca całego zespołu marketingu
  • łatwa obsługa i zarządzanie nawet dużą liczbą wieloetapowych kampanii
  • szeroki zakres kanałów komunikacyjnych do budowania zaangażowania klienta
  • koordynacja zadań pracowników
  • zwiększone efekty kampanii reklamowych poprzez lepsze oferty dostosowane do potrzeb klienta
  • spersonalizowana komunikacja z klientami
  • pomiar efektywności kampanii w czasie rzeczywistym
  • możliwość monitorowania skuteczności wykorzystania wydatków marketingowych na kampanie
  • zwiększenie wydajności poprzez intuicyjne narzędzia graficzne oraz szablony
  • szerokie możliwości raportowania kampanii i ich dystrybucja do określonych użytkowników 

Nasi Klienci

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.